نظارت بر توزیع کالاهای اساسی در آذربایجان‌شرقی

تبریز(پانا) - بزرگترین طرح نظارت بر توزیع کالاهای اساسی در آذربایجان‌شرقی آغاز شد.

کد مطلب: ۱۲۷۷۸۹۵
لینک کوتاه کپی شد
نظارت بر توزیع کالاهای اساسی در آذربایجان‌شرقی

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی گفت: طرح ویژه نظارتی در قالب 50 اکیپ در تبریز و 40 اکیپ در شهرستان های استان با پشتیبانی بیش از 200 نفر از کارشناسان سازمان های صمت، تعزیرات حکومتی، شرکت شهرک‌های صنعتی و اتاق اصناف استان از صبح امروز شروع شده است.

صابر پرنیان با بیان این که هدف طرح بزرگ ویژه نظارتی کنترل مراکز عمده توزیع، انبارها و شرکت های پخش و در واقع گلوگاه های مهم توزیع کالاهای اساسی و مهم است، ادامه داد: طبق هماهنگی های انجام شده، قضات تعزیرات حکومتی نیز در کنار بازرسان حاضر بوده و در صورت مشاهده تخلف، بلافاصله تشکیل پرونده در محل صورت می گیرد.

وی تصریح کرد: عرضه نکردن کالاهای اساسی در هریک از واحدهای صنفی موجود در حلقه زنجیره تامین ، توزیع و عرضه احتکار محسوب می شود.

پرنیان با اشاره به اینکه پیش از این موضوعات مرتبط با تخلفات صنفی به همه شرکت‌های پخش و فروشگاه های زنجیره ای اعلام شده است؛ اظهار کرد: بهره مندی از سامانه های جامع تجارت و انبار و مراکز نگهداری کالا ملاک عمل بازرسان در این طرح نظارتی ویژه خواهد بود.

رئیس سازمان صمت استان خاطرنشان کرد: ضروری است هر یک از واحدهای صنفی اعم از بنکداران و خرده فروشان نسبت به درج اطلاعات خود در سامانه جامع تجارت و دریافت کد نقش اقدام کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار