امام جمعه اردبیل:

مسئولان اجرایی، مشکلات معیشتی مردم را بی‌منت برطرف کنند

اردبیل (پانا) - نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه اردبیل بر حل مشکلات معشیتی مردم و خدمت بی‌منت به مردم در سطح استان تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۲۶۸۱۳۷
لینک کوتاه کپی شد
مسئولان اجرایی، مشکلات معیشتی مردم را بی‌منت برطرف کنند

آیت الله سید‌حسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در دیدار استاندار و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان بر حل مشکلات معشیتی مردم و خدمت بی منت به مردم تاکید کرد و گفت: مدیران باید در حوزه‌های مختلف بدون منت دغدغه‌های مردم را برطرف کنند.

وی افزود: فعالیت و کار عادی مدیران نمی‌تواند برای پیشبرد اهداف توسعه استان در عرصه‌های مختلف و حل مشکلات مردم آنچنان موثر باشد بلکه مدیران باید جهادگونه و انقلابی و عملی کار کنند.

امام جمعه اردبیل تصریح کرد: تحقق شعار سال مقام معظم رهبری باید اولویت اساسی باشد و مدیران به صورت عملی در این حوزه اقدامات انجام دهند و در تبدیل علم به ثروت برنامه ریزی مدون و اساسی انجام شود.

عاملی آموزش و پرورش را سرمایه اصلی عنوان کرد و گفت: تربیت نیرو‌های کاردان و نخبه به آموزش و پرورش گره خورده و آموزش و پرورش باید به رسالت خطیر خود توجه ویژه داشته باشد.

سید‌حامد عاملی، استاندار اردبیل نیز از ساماندهی جاده‌های شمال و جنوب استان خبر داد و گفت: روند عملیات اجرایی این پروژه‌ها شتاب گرفته است و دغدعه جاده‌های شمال استان که مطالبه چندین ساله بوده برطرف می‌شود.

وی از اختصاص اعتبارات به راه آهن اردبیل خبر داد و افزود: مطالبه کارگران پروژه راه آهن اردبیل پرداخت شده و عملیات اجرایی این پروژه تسهیل شده و اولویت هم ملی کردن این ریل و اتصال آن به شمال استان و کشور آذربایجان است.

استاندار اردبیل ادامه داد: طرح تحول آفرین استان در عرصه‌های مختلف تدوین شده و اجرایی می‌شود و برنامه‌های فرمانداران شهرستان‌ها در این زمینه ابلاغ شده که باید به صورت جهادی و انقلابی اجرایی شود.

عاملی بر ضرورت استاندارد‌های زندگی و رفاهیات در استان تاکید کرد و گفت: این امر در کمتر از ۴ سال در استان اردبیل تحقق می‌یابد.

وی اظهار کرد: کارگروه ویژه در حوزه آموزش و پرورش و دانشگاه‌های استان اردبیل ایجاد شده تا در این دو ارگان مهم برنامه‌های مدون تاثیرگذار انجام شود.

استاندار اردبیل گفت: بعد از سفر رئیس جمهور به استان اعتبارات خوبی برای اجرای پروژه‌های استان اختصاص یافته است و بسیاری از پروژه‌ها که متوقف یا نیمه راکد بودند حالت اجرایی به خود گرفته اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار