دیدار اعضای جوان ستاد نمازجمعه با امام جمعه شهرستان قرچک

قرچک (پانا) - امام جمعه شهرستان قرچک ضمن ابراز خرسندی از دیدار جوانان ستاد برگزاری نماز جمعه تاکید کرد که فعالیت جوانان تنها صرف روز جمعه نباشد.

کد مطلب: ۱۲۷۱۱۹۵
لینک کوتاه کپی شد
دیدار اعضای جوان ستاد نمازجمعه با امام جمعه شهرستان قرچک

در دیدار جوانان با حجت الاسلام حجت‌الله اسماعیلی امام جمعه شهرستان قرچک به استمرار این دیدار‌ها، فعالیت همه‌جانبه آنان در نهاد نماز جمعه تاکید کرد و افزود: فعالیت نهاد نماز جمعه شهرستان قرچک با حضور جوانان صورت می‌گیرد، امور فرهنگی، روابط عمومی و خدمات پشتیبانی با جوانان ستاد برگزاری نمازجمعه است و این موضوع باعث نقطه قوت شهرستان قرچک است.

وی تاکید‌ کرد: همکاری همه جانبه جوانان بایکدیگر در جهت تولید محتواهای مختلف در بحث نمازجمعه، جهادتبیین، تحقق شعارسال را در دستورکار خود قرار‌دهید. حضور جوانان، ایده و نظرات آنان در هر زمینه‌ای باعث پیشرفت و انجام فعالیت نوین و قابل رضایت می‌شود.

همچنین امیرعلی ثنایی مسئول امور جوانان دفتر امام جمعه شهرستان قرچک در این نشست اظهار کرد: نباید بگذاریم که بیانیه عالمانه و متفکرانه گام دوم انقلاب اسلامی که توسط مقام معظم رهبری ابلاغ شد به فراموشی سپرده شود این بیانیه می‌تواند یک هدف‌گذاری راهبردی برای حل مشکلات کشور باشد.حضور جوانان بایستی توام با حمایت مسئولین باشد، انرژی جوان و ایده‌های اثرگذار آنان زمانی می‌تواند اثر‌بخشی خود را کامل کند که پشتوانه‌های مجرب و باتجربه در کنار آنان حضور داشته‌باشند.

مسئول امور جوانان دفتر امام جمعه شهرستان قرچک اظهار کرد: جهاد تبیین مثمر‌ثمر‌ترین مسئله است که در جنگ فرهنگی و سایبری دشمن برعلیه نظام اسلامی و ملت شریف ایران اثر‌بخش است، برنامه‌های قابل توجهی توسط امور فرهنگی و روابط عمومی نهاد نماز جمعه پیش بینی شده که قطعا اثر‌بخشی بسیار بالایی را به دنبال خواهد‌ داشت. قصد داریم در امور فرهنگی جوانان نهاد نماز جمعه شهرستان قرچک از ظرفیت تمامی تشکل‌ها، سازمان‌ها و نهادها استفاده ببریم؛ حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج، انجمن اسلامی دانش‌آموزی، اداره ورزش و جوانان، مدارس، کانون آینده‌سازان انقلاب اسلامی در این راستا به ما کمک دهند.

وی تصریح‌کرد: حضور جوانان در برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی، علمی و سیاسی، نبایستی تنها و تنها مختص به روز جمعه باشد، بلکه در طول هفته با برنامه‌ریزی مدون به این فعالیت‌های امور جوانان ادامه خواهیم‌ داد. از ایده‌ها و نظرات تمامی عزیزان در تسهیل در امور جوانان استقبال می‌کنیم و از هرگونه ظرفیت افراد در زمینه‌های متعدد فرهنگی و علمی می ‌خواهیم که در این زمینه ما را یاری کنند.

خبرنگار: زهرا اسماعیلی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار