سرپرست اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران:

محیط مدرسه، نوعی زیست جدید و یک محیط اجتماعی برای دانش‌آموز است

شهریار (پانا) - سرپرست اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در بازدید از مدارس شهریار و حضور بیش از 170‌هزار دانش‌آموز درمدارس این منطقه، محیط مدرسه را نوعی زیست جدید و یک محیط اجتماعی برای دانش‌آموز دانست.

کد مطلب: ۱۲۶۷۹۵۲
لینک کوتاه کپی شد
محیط مدرسه، نوعی زیست جدید و یک محیط اجتماعی برای دانش‌آموز است

به گزارش دفتر اطلاع رسانی وروابط عمومی آموزش وپرورش شهریار ، مسعود بهرامی سرپرست اداره کل آموزش وپرورش شهرستان های استان تهران به همراه فرماندار شهریار و نماینده مجلس شورای اسلامی و مجید پارسا مدیر آموزش و پرورش شهرستان شهریار از مدارس شهریار بازدید کرد.

در این دیدار بهرامی با تبریک سال نو وحلول ماه مبارک رمضان ،حضور دانش آموزان در مدرسه را پرشور وگرم توصیف کرد.

وی افزود: بعد از مدتها تعطیلی مدارس و عدم تشکیل کلاس‌های درس در مدارس، خوشبختانه شاهد حضور پویا و گرم دانش‌آموزان درمدرسه و آموزش حضوری هستیم که انشاالله دانش‌آموزان بتوانند با ارائه خدمات آموزشی وتربیتی که در مدرسه دریافت می‌کنند،بیشترین بهره از تعلیم وتربیت را داشته باشند.

سرپرست اداره کل آموزش وپرورش شهرستان‌های تهران ادامه داد: همه تلاش مجموعه آموزش و پرورش، بهره مندی دانش‌آموزان از تعلیم وتربیت کامل و صحیح است ، امری که علی رغم تلاش‌های همه معلمان درآموزش مجازی میسر نبود.

این مقام مسئول تاکیدکرد: حضور دانش‌آموزان درمدرسه صرفاً برای فراگیری مطالب درسی نیست ،قرارگرفتن دانش‌آموز در محیط مدرسه ،نوعی زیست جدید و یک محیط اجتماعی متشکل از دوستان وهمسالان است که دانش‌آموز زندگی کردن و تربیت درهمه ابعاد وجودی وشخصیتی را تمرین میکند که این مساله در آموزش مجازی ممکن نیست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار