سرپرست اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران:

جبران افت تحصیلی گذشته، ضرورت و نیاز اصلی آموزش حضوری

شهر قدس( پانا) - سرپرست اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در جمع دانش‌آموزان و دبیران دبیرستان دخترانه عاشورا گفت تدریس و تکلیف برای دانش‌آموزان باید به صورت مستقیم، کلاسی و حضوری برگزار شود تا بتوان جبران افت تحصیلی گذشته را داشت.

کد مطلب: ۱۲۶۷۷۹۲
لینک کوتاه کپی شد
جبران  افت تحصیلی گذشته، ضرورت و نیاز اصلی آموزش حضوری

مسعود بهرامی، سرپرست آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و آغاز دوباره بازگشایی مدارس در ۱۴ فروردین در دبیرستان دخترانه عاشورا شهرقدس حاضر شد و گفت: هدف از بازدید از مدارس، تشکر و قدردانی از معلمان و فرهنگیانی است که تدریس و آموزش در دوره کرونا را با جدیت پیش بردند. آموزش و پرورش در فضای مجازی حسن ‌‌‌ها و دستاوردهایی هم داشته است و قرار نیست این دستاوردها کنار گذاشته شود، اما لازم است که از این به بعد تدریس و تکلیف برای دانش‌آموزان به صورت مستقیم و کلاسی و حضوری برگزار شود.

وی افزود: رسالت اصلی ما موضوع تربیت و آموزش است که در فضای مجازی به طور کامل محقق نشد. پس از دو سال که بر اثر اظطرار ما ناگزیر به انتخاب این روش بودیم و معایب آزار ‌دهنده‌ای از جمله بحث سلامتی، مشکلات اسکلتی، اضافه وزن دانش‌آموزان و از همه مهمتر تربیت، سبک زندگی و برقراری ارتباط آسیب‌ دید و شور و شوق و انگیزه کمتر شد، حالا د رآموزش حضوری اینها را باید جبران و ترمیم کنیم.

بهرامی در پایان عنوان کرد: معلمان از شبکه شاد جهت بارگذاری مطالب فوق‌برنامه و جبرانی دروس برای دانش‌آموزان استفاده کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار