سرپرست اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران:

باید موانع بازگشایی مدارس در روز ۱۴ فروردین برطرف شوند

تهران (پانا) - سرپرست اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در اولین نشست شورای آموزش و پرورش استان گفت بازگشت حضوری مطلوب برای ما یعنی حضور همه دانش‌آموزان در همه مقاطع، در همه مدارس و هر روز هفته است.

کد مطلب: ۱۲۶۶۹۸۳
لینک کوتاه کپی شد
باید موانع بازگشایی مدارس در روز ۱۴ فروردین برطرف شوند

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران مسعود بهرامی در این رابطه اظهار کرد: برای بازگشایی مدارس در روز ۱۴ فروردین می‌بایست همه موانع را برطرف کنیم حتی اگر وجود مراکز اسکان در مدارس این بازگشایی را مختل کند باید تعطیل شوند.

وی در ادامه بیان کرد: برای بازگشت دانش‌آموزان به مدارس همراهی همه ارکان موثر را باید در کنار خود داشته باشیم از جمله همکاری رسانه‌ها، فرمانداری‌ها، ائمه جمعه و جماعات و حتی پلیس راهور، چرا که این بازگشایی حضوری در روزهای ابتدایی همراه با ترافیک سنگینی خواهد بود.

بهرامی تصریح کرد سلامتی دانش‌آموزان مهمترین معضل آموزش غیر حضوری است، همچنین تربیت صحیح در فضای مجازی صورت نمی‌پذیرد چرا که نیازمند به حضور مربی و متربی در کنار یکدیگر است. توصیه ما برای این بازگشایی رعایت همه دستورالعمل‌های بهداشتی، واکسیناسیون حداکثری و همرای اولیاء دانش‌آموزان و فرهنگیان است.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در ادامه با ابراز امیدواری از اینکه این بازگشایی بتواند بخشی از نواقص آموزش مجازی را جبران کند، افزود: ما باید از فرصت بدست آمده نهایت استفاده را کرده و برنامه‌ریزی‌های خود را انجام دهیم.

بهرامی خاطرنشان کرد: برای اقناع افکار جامعه باید مزایای بازگشایی مدارس را پیش از معایب کرونا بازگو کنیم، قطعا در روزهای آینده آموزش و تربیت را در فضای مجازی نخواهیم داشت و از این ظرفیت برای راهبری برنامه‌های جانبی و تکلیف محور با هدایت معلمان استفاده خواهیم کرد، پس مطلوب ما در این بازگشت دانش‌آموزان به مدرسه یعنی حضور همه دانش‌آموزان در همه مقاطع، در همه مدارس و هر روز هفته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار