یکی از دانش‌آموزان مدارس شهر یاسوج در گفت و گو با پانا مطرح کرد:

حضوری شدن مدارس دانش‌آموزان را از کیفیت آموزش بهتر و عادلانه بهره مند می کند

یاسوج (پانا) - یک دانش‌آموز پایه دهم مدرسه نمونه یادگار امام (ره) شهر یاسوج عنوان کرد دانش‌آموزان در مناطق و روستا‌های دور افتاده از اینترنت و آموزش مجازی محروم بودند اما با حضوری بودن مدارس آنها می‌توانند از کیفیت آموزش بهتر و عادلانه‌ای برخوردار شوند.

کد مطلب: ۱۲۶۷۶۸۶
لینک کوتاه کپی شد
حضوری شدن مدارس دانش‌آموزان را  از کیفیت آموزش بهتر و عادلانه بهره مند می کند

با اعلام رسمی وزارت آموزش و پرورش بعد از دو سال آموزش مجازی، مدارس سراسر کشور در روز 14 فروردین ماه بصورت حضوری بازگشایی می شودند، خبرگزاری پانا در همین خصوص با دانش آموزان و معلمان مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد گفت و گو کرده است .

دبیر مدرسه تیزهوشان با تاکید بر حضوری بودن مدارس بیان کرد: پویایی معلمان در کلاس درس، ارتباطی متقابل با دانش آموزان ایجاد می کند و باعث یادگیری هرچه صریح تر آنها می شود.

محسن موسوی افزود: سلامتی دانش آموزان برای ما مهم ترین اساس آموزش است ولی با تصمیم ستاد کرونا و تایید وزارت بهداشت ، مانعی برای آموزش حضوری نیست . دانش اموزان فرصت خوبی را بدست آوردند تا بازخورد خود را بیشتر کنند و اشکالات خود را تا پایان سال برطرف کنند ‌.

موسوی اظهار کرد: آموزش مجازی بسیار خسته کننده است و ثبات در ارزشیابی دانش آموزان وجود ندارند . برای ما معلمان بر خلاف تصور برخی آموزش مجازی بسیار کار سختی است و ما در خارج از زمان کاری خود هم باید تکالیف و فعالیت دانش آموزان را رصد کنیم .

آمار های استان نشان می دهد که دانش آموزان توصیه بر حضوری بودن مدارس را دارند و باید دانش آموزان با امید و انگیزه در کلاس های درس حاضر شوند ‌.

دانش آموز پایه دهم مدرسه نمونه یادگار امام مطرح کرد: مدرسه جایگاه خانه و خانواده ما را دارند و معلمان همچون پدران ما همواره دانش‌آموزان را ارزیابی می کنند و گاهی او را مورد سرزنش و تشویق قرار می‌دهند تا نقاط ضعف و قوت خود را بداند .

علی‌رضا سینایی گفت: تراز کیفیتی دانش آموزان صرفا بر اساس میزان علم نیست بلکه ابتدا در تربیت و انضباط آنها مشخص می‌ شود و آموزش مجازی ، چندان عملکرد مثبتی در این موضوع نداشته است .

سینایی بیان کرد: قبل از هر هدفی باید زمینه آن را فراهم کنیم و در مناطق و روستا های دور افتاده دانش آموزان زیادی از اینترنت و آموزش مجازی محروم بودند اما با حضوری بودن مدارس انها می توانند از کیفیت آموزش بهتری نیز برخوردار شوند .


شایان ذکر است سازمان دانش‌آموزی، با هدف استقبال از بازگشایی حضوری مدارس، پویش «بوی ماه مدرسه» را در روز 14 فروردین، همزمان با حضور دانش آموزان در مدارس برگزار می‌کند و تلاش بر حضور کامل دانش آموزان در مدارس را دارد ‌‌.

خبرنگار : محمدصادق بهرامی پور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار