مراسم نمادین آغاز آموزش‌های حضوری مدارس در قزوین

قزوین(پانا) - مراسم نمادین آغاز آموزش‌های حضوری مدارس در قزوین به میزبانی دبیرستان شاهد بهشتیان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۶۷۹۷۰
لینک کوتاه کپی شد
مراسم نمادین آغاز آموزش‌های حضوری مدارس در قزوین

روز یکشنبه چهاردهم فروردین ماه، با حضور کبیری معاون سیاسی امنیتی استاندار، سیاهکالی مرادی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین و جمعی از مدیران و مسئولان آموزش و پرورش ، فرهنگیان و دانش آموزان مراسم نمادین آغاز آموزش های حضوری مدارس در قزوین به میزبانی دبیرستان شاهد بهشتیان ناحیه دو قزوین برگزار شد.

نقی سیاهکالی مرادی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین ضمن تجلیل از زحمات معلمان و خانواده ها در دوره آموزش های مجازی، اظهار داشت: مهمترین دغدغه ما ، رعایت دستورالعمل های بهداشتی و پرهیز از عادی انگاری در زمینه رعایت موارد بهداشتی است که امیدواریم با همکاری عوامل مدرسه و دانش آموزان شاهد رعایت دقیق این نکات باشیم.

وی تاکید کرد: فعالیت های تربیتی همزمان با آغاز آموزش های حضوری در مدارس مورد توجه ویژه قرار گیرد.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار قزوین با اشاره به حدیث حضرت علی(ع) العلم سلطان من وجده صال و من لم یجده صیل علیه تصریح کرد: علم اقتدار است. هر کس این قدرت را به چنگ آورد می تواند تحکم کند می تواند غلبه پیدا کند هر کسی این اقتدار را به دست نیاورد، دیگران بر او قهر و غلبه پیدا می کنند به او تحکم می کنند.

وی افزود: دانش آموزان با کسب علم و دانش آینده کشور را تضمین خواهند کرد و به اقتدار ایران در زمینه های مختلف تداوم می‌بخشند.

کبیری در مراسم نمادین بازگشایی مدارس در مدرسه شاهد بهشتیان ادامه داد: دانش آموزان آینده‌سازان این مرزوبوم هستند و با اتکا به علم و دانش، مسیرهای رشد و توسعه کشور را هموار می‌کنند.

وی اظهار داشت: امروز پیشرفت‌های بسیاری در حوزه های علمی و فناوری در سایه استقلال و خودباوری برای کشور حاصل‌شده است و دانش آموزان باید با کسب علم و دانش مسیر اقتدار علمی میهن اسلامی را توسعه دهند.

کبیری با بیان اینکه اقتدار کشور از مسیر اقتدار علمی می‌گذرد، تصریح کرد: امروز ایران نه تنها یک ابرقدرت منطقه‌ای است بلکه یک قدرت فرامنطقه‌ای با بهره‌گیری از اقتدار نظامی است.

این مسئول تاکید کرد: نباید فراموش کنیم موفقیت بدست آمده در عرصه‌های جهانی و تبدیل شدن به یک قدرت منطقه‌ای و جهانی ناشی از برکات انقلاب اسلامی است.

وی اضافه کرد: پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، پیشرفت‌های علمی و دستیابی جمهوری اسلامی به برخی از فناوری‌های نوین در سال‌های اخیر، به‌گونه‌ای حیرت‌انگیز بوده است.

خبرنگار:فاطمه زهرا رضایی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار