معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان:

آغاز چهلمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان استان سمنان

سمنان (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان از آغاز چهلمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان در استان سمنان خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۶۲۵۹۲
لینک کوتاه کپی شد
آغاز چهلمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان استان سمنان

علی اکبر عرب خراسانی افزود: این مسابقات با هدف انس بیشتر با قرآن کریم و شناسایی نخبگان و فعالین مستعد در عرصه قرآن کریم، ایجاد بستر رشد آنان و تقویت و ترویج فرهنگ و معارف دین از طریق ایجاد رقابت سالم و غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان، کشف و شکوفایی استعداد دانش آموزان و تشویق و ترغیب دانش آموزان مستعد به فراگیری معارف دین و بکارگیری آموزه های مذهبی در زندگی فردی و اجتماعی برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: با پایان یافتن مرحله شهرستانی مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی و معرفی نفرات برگزیده به استان، مرحله استانی این مسابقات بصورت مجازی و ارتباط آنلاین در 5 رشته پژوهشی و 6 رشته آوایی با حضور حدود 500 نفر از دانش آموزان مقطع متوسطه اول و دوم دختر و پسر از روز دوشنبه تاریخ 16 اسفند آغاز و تا پایان فروردین 1401 ادامه دارد.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان در پایان ایشان یادآور شد: در این مرحله قرعه های مربوط به رشته های آوایی و پژوهشی در تاریخ 16 اسفند اعلام و دانش آموزان برگزیده هر شهرستان/منطقه می بایست طبق قرعه اعلامی، آثار خود را به آیدی مسابقات ارسال نماید. نتایج این مرحله پس از داوری در پایان فروردین 1401 اعلام خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار