مدیر آموزش و پرورش ملارد:

بازنشستگان فرهنگی، گنجینه‌های خرد و تجربه هستند

ملارد(پانا) - مدیر آموزش و پرورش ملارد در آیین تجلیل از پیشکسوتان فرهنگی، بازنشستگان را گنجینه‌های خرد و تجربه خواند و گفت  فرهنگیان عمر گرانبهای زندگانی خویش را در راه به بار نشستن گلستان پر گل تعلیم و تربیت سپری کرده‌اند و شایسته بهترین تقدیرها و سپاسگزاری‌ها هستند.

کد مطلب: ۱۲۶۲۵۹۱
لینک کوتاه کپی شد
بازنشستگان فرهنگی، گنجینه‌های خرد و تجربه هستند

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملارد در آیین تجلیل از بازنشستگان فرهنگی شهرستان، در سالن اجتماعات شهید طحانی بیان کرد: فرهنگیان عمر گرانبهای زندگانی خویش را در راه به بار نشستن گلستان پرگل تعلیم و تربیت سپری کرده‌اند و شایسته بهترین تقدیرها و سپاسگزاری‌ها هستند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملارد ضمن ارج نهادن به مقام شامخ بازنشستگان، بهره‌مندی از تجارب ارزشمند آنان را موجب ارتقاء و پیشرفت دانست و افزود: بازنشستگان سرمایه‌های گرانقدر، آبرو و افتخار مجموعه آموزش و پرورش هستند و به یاری خدا زمینه برای استفاده از تجربه‌های گرانقدر این عزیزان در آموزش و پرورش فراهم شده است.

در این مراسم که حسین حق‌وردی نماینده مردم شهرستان‌های ملارد، شهریار و قدس، جابر کریمی، فرماندار و بهروز هاشمی معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران و جمعی از مسئولین حضور داشتند، از 245 نفر از بازنشستگان فرهنگی سال‌های 1399 و 1400 تجلیل شد.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار