معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ملارد:

برگزاری مناظرات دانش‌‌آموزی، نقطه عطفی برای مشارکت اجتماعی آنان است

ملارد (پانا) - معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ملارد در آغاز مناظرات دانش‌‌آموزی این شهرستان بر اهمیت مشارکت دانش‌‌آموزان در مسائل روز جامعه گفت برنامه مناظره دانش‌‌آموزی توانایی تحلیل و نقد را در دانش‌آموزان افزایش داده و عاملی برای مشارکت بیشتر آنها در جامعه است.

کد مطلب: ۱۲۶۲۷۸۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مناظرات دانش‌‌آموزی، نقطه عطفی برای مشارکت اجتماعی آنان است

رضا حضرتقلی، معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ملارد از برگزاری اولین دوره مناظرات دانش‌‌آموزی در سطح منطقه خبر داد و گفت: مناظره منطقه‌ای دختران در دو گروه و با موضوع طرح صیانت در سالن شورای اداره آموزش و پرورش ملارد برگزار شد.

وی ادامه داد: در این مناظره، گروه موافق در مورد آثار مثبت صیانت از مجازی، چون سازماندهی و ساماندهی فضای مجازی، حمایت از برنامه‌های ایرانی، نظارت بر کسب و کارهای اینترنتی و مشخص کردن حد و حدود برای مقابله با دشمنان و توطئه‌های مجازی، صحبت کرده و گروه مخالف، هم پیرامون مسائلی چون آگاه‌سازی مردم در مورد مفاد این طرح، ضررهای تعطیلی کسب و کارهای اینترنتی، نیاز دانش‌‌آموزان به فضای مجازی جهت انجام تحقیق و پژوهش، سخن گفتند.

وی افزود: نفرات برتر مناظره منطقه‌ای دختران، بر اساس امتیازات فردی و با استناد به فرم داوری استانی، به ترتیب: نسترن خورشیدی، شیوا تاچه‌بند، طاهره حضرتقلی، معصومه قدیمی و مریم پازانی معرفی شدند و همکاران فرهنگی، رجبعلی راشدی و آیت قاسمی، داوران و ناظران این مناظره بودند که قبلا سابقه حضور در مناظرات استانی را به عنوان مشاور نیز داشته‌اند.

حضرتقلی خاطرنشان کرد: طراحی، برنامه‌ریزی و اجرای برنامه‌های تحلیل و انتقاد موضوعات مختلف برای دانش‌آموزان، توانایی حل مسئله و شرکت آن‌ها در اجتماع را به نحو مثبتی، ارتقاء می‌دهد.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار