سرپرست اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران:

وظیفه اصلی معاونین پرورشی و تربیت‌بدنی اهتمام به بیانیه گام دوم انقلاب است

تهران (پانا) - سرپرست اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در نشست معاونین پرورشی و تربیت‌بدنی مناطق شهرستان‌های استان تهران رسالت معاونین پرورشی و تربیت‌بدنی را اهتمام و پیگیری بیانیه گام دوم انقلاب دانست.

کد مطلب: ۱۲۶۳۶۶۹
لینک کوتاه کپی شد
وظیفه اصلی معاونین پرورشی و تربیت‌بدنی اهتمام به بیانیه گام دوم انقلاب است

مسعود بهرامی، سرپرست اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در نشست معاونین پرورشی و تربیت‌بدنی مناطق بیست و یک گانه عنوان کرد: رسالت ما این است که در آموزش و پرورش با همکاری معاونین پرورشی و تربیت‌بدنی پیگیری بیانیه گام دوم انقلاب را سرلوحه قرار دهیم و مصداق بارز عملیاتی این بیانیه باشیم.

وی بیان کرد: لازم است دانش‌آموزان و جوانان متعهد و متخصص در حوزه تربیتی را در مناطق مختلف شناسایی کنیم و از این گنجینه‌ها در امر مهم تربیتی و پرورشی دانش‌آموزان استفاده کنیم و گامی موثر در حوزه پرورشی و تربیت‌بدنی را برای جوانان و دانش‌آموزان برداریم.

مسعود بهرامی تصریح کرد: استفاده از ظرفیت‌های مشارکتی در سطح شهرستان‌ها از موارد بسیار مهم است که به توجه و پیگیری ویژه‌ای نیاز دارد؛ زیرا نهادهای مختلف شهرستان‌ها دارای ظرفیت‌های خوبی هستند و می‌توان از این ظرفیت‌ها در حوزه پرورشی و تربیتی دانش‌آموزان بهره برد.

بهرامی در این نشست اشرف قمری رئیس اداره امور تربیتی را به عنوان سرپرست معاونت پرورشی اداره‌کل معرفی کرد.

خبرنگار: زهرا عین آبادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار