آموزش و پرورش به درگاه ملی مجوز‌ها متصل می‌شود

تهران (پانا) - معاون وزیر آموزش و پرورش گفت احتمالا بستر لازم برای اتصال به درگاه ملی مجوز‌ها تا امروز چهارشنبه انجام می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۶۲۴۲۵
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و پرورش به درگاه ملی مجوز‌ها متصل می‌شود

به گزارش صدا و سیما، احمد محمودزاده در پاسخ به این پرسش که چرا وزارت آموزش و پرورش تاکنون به درگاه ملی مجوزها، متصل نشده است؟ افزود: این گزارشی که در این باره به سازمان صدا و سیما داده شده گزارش اشتباهی است و از خیلی وقت‌ها پیش موارد لازم را داده بودیم.

وی ادامه داد: مجموعه ما هم سامانه مشارکت‌ها را دارد و ماه‌های گذشته اعلام کرده بودیم که خودمان برای بحث‌های مجوزی ورود پیدا کردیم و دستورالعمل‌های لازم را هم مبنی بر اینکه صدور مجوز مانع زدایی شود و آسان‌تر انجام بپذیرد، ارائه کردیم.

محمودزاده افزود: وزارت آموزش و پرورش، دو مجوز مدرسه و مراکز آموزشی را از طریق همین درگاه بارگذاری کرده است و متقاضیان تأسیس مدرسه و مرکز می‌توانند علاوه بر درخواست خود از طریق سامانه مشارکت‌ها نیز اقدام کنند.

معاون وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه احتمالا بستر لازم برای اتصال به درگاه ملی مجوز‌ها تا امروز انجام می‌پذیرد، گفت: مراحل لازم از طرف آموزش و پرورش انجام پذیرفته است و مشکلی از بابت بارگذاری و ورود به این سامانه نداریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار