معاون وزیر آموزش و پرورش:

امروز گفتمان منحصر به فرد عدالت آموزشی و تربیتی براساس ارزش‌های دینی و مبانی تربیتی مورد توجه است

ارومیه (پانا) - معاون وزیر آموزش و پرورش و ریس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش گفتمان منحصر به فرد عدالت آموزشی و تربیتی براساس ارزشهای دینی و مبانی تربیتی را یکی از آرمان های امروز نظام تعلیم و تربیت عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۲۵۲۷۲۹
لینک کوتاه کپی شد
امروز گفتمان منحصر به فرد عدالت آموزشی و تربیتی براساس ارزش‌های دینی و مبانی تربیتی مورد توجه است

آیین تکریم و معارفه مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش، معاون سیاسی استاندار و جمعی از مسئولین استانی در سالن فرهنگ دبستان نیلوفر ارومیه برگزار شد.

در این مراسم از زحمات «مهین منافی» مدیرکل سابق آموزش و پرورش تقدیر و با حکم وزیر آموزش و پرورش «جواد جنگی» به عنوان مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی معرفی شد.

معاون وزیر آموزش و پرورش و ریس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش در این مراسم گفت: فرهنگیان بعنوان نمایندگان حاکمیت در سراسر استان پرچم مقدس جمهوری اسلامی را به اهتزار دراورده اند.در روزهای مبارک دهه فجر که یاداور ایثار غرور و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی یاد و خاطره ی شهدا و امام شهدا به ویژه شهدای فرهنگی و دانش آموزی و عالم نستوه و مجاهد حجت الاسلام حسنی را گرامی می داریم.

احمد محمودزاده گفت: انقلاب شکوهمند اسلامی ایران ثمره خون هزاران شهید والامقام حرکتی فرهنگی و زمینه ساز تحقق ارمان های بزرگ استقلال و آزادی با تکیه بر بستر اخلاق مداری و منشا تحول های بزرگ شد.

وی افزود: امروز به برکت انقلاب اسلامی پوشش تحصیلی در دوره ابتدایی استان آذربایجان غربی به بیش از ۹۸ درصد رسیده است.

محمودزاده درباره نقش فرهنگیان در پیروزی انقلاب اسلامی و حفظ این نظام گفت: نقش فرهنگیان در پیروزی و تثبیت انقلاب و دفاع مقدس منشا اثر بوده امروز نیز به بیان ارزشهای انقلاب در حوزه های مختلف علم اموزی و نقش پذیری مدیریت اینده ی نظام جمهوری اسلامی طبق بیانیه گام دوم برجسته بوده است.

وی گفت: رهبر معظم انقلاب توجه به عنصر سازنده نسل جوان در پیشرفت و آبادانی کشور را رکن اصلی تمدن سازی با ارتقا جایگاه علم و پژوهش و خودسازی و جامعه سازی و با روح توجه ویژه به تعلیم و تربیت را مورد تاکید قرار داده‌اند.

معاون وزیر آموزش و پرورش و ریس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش افزود: جهت گیری و پاسخدهی به مشکلات اجتماعی و تربیت نیروهای انسانی بعنوان عامل توسعه و هدف توسعه با در نظر گرفتن سند تحول بنیادین بعنوان نقشه راه و شفا بخش یک ضرورت است.

رضا ابراهیمی سرپرست معاونت سیاسی و اجتماعی استانداری آذربایجان غربی نیز در این مراسم به نقش خطیر معلمان در برهه های مختلف نظام جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: در ایام دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب بی نظیر اسلامی، در بحث جهاد تبیینی نقش آموزش و پرورش مخصوصا معلمین بسیار خطیر است. معلمان که همیشه دوشادوش سایر اقشار و عالمان در فعالیت‌های اجتماعی فعال بوده اند، باید با برنامه ریزی در حوزه ی تبیین اهداف و آرمانهای انقلاب اسلامی و انتقال آن به نسل های بعدی بیش از پیش بکوشند.

وی گفت: کار در دولت سیزدهم کار جهادی و مدیریتی است و بایدبا دیدگاه ها و برنامه های جدید تبدیل به احسنت و با همکاری همه ی دلسوزان و فرهنگیان در راستای بهبود شرایط موجود تلاش کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار