معاون وزیر:

انحصار آموزش زبان انگلیسی در مدارس غیردولتی شکسته می‌شود

تهران (پانا) - معاون وزیر و رئیس سازمان مراکز و مدارس غیردولتی گفت انحصار آموزش زبان انگلیسی در مدارس غیردولتی شکسته خواهد شد و آموزش زبان‌های دیگر در دستور‌کار قرار می‌گیرد.

کد مطلب: ۱۲۶۲۸۶۰
لینک کوتاه کپی شد
انحصار آموزش زبان انگلیسی در مدارس غیردولتی شکسته می‌شود

احمد محمودزاده در جلسه برخط با کارشناسان مدارس غیردولتی ادارات آموزش و پرورش سراسر فارس گفت: سعی کرده ایم نگاه و رویکرد جدیدی در مراکز و مدارس غیر دولتی حاکم کنیم تا آن تحولات مورد نظر رقم بخورد.

معاون وزیر گفت: باید موسسین مدارس و مراکز غیر دولتی را با طرح های حمایتی تشویق و ترغیب به سرمایه گذاری های بیشتر در آموزش و پرورش کنیم.

محمودزاده گفت: با پی گیری های انجام شده 2 تبصره با همراهی و حمایت کمیسیون تلفیق برای کمک و حمایت از مراکز غیر دولتی تصویب شده است.

وی گفت: عنصر اصلی سند تحول بنیادین معلم است و طرح رتبه بندی نیز به منظور حل مشکلات معیشتی و ارتقای جایگاه معلمان در نظر گرفته شده است.

معاون وزیر و رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی گفت: نگاه ما به معلم باید پژوهشگرانه و محققانه باشد و در این راستا نیز انتظاراتی را برای آنان ترسیم کنیم.

محمودزاده گفت: از دیگر برنامه‌های ما توجه به آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش خواهد بود و در این خصوص برنامه‌های متنوعی را اجرا خواهیم کرد.

وی گفت: انحصار آموزش زبان انگلیسی را در مدارس غیردولتی خواهیم شکست و به آموزش زبان‌های دیگر نیز ورود خواهیم کرد.

معاون وزیر و رئیس سازمان مدارس غیردولتی گفت: در بحث ارزیابی شاخص‌های تخصصی نیز ورود خواهیم کرد و مدارس غیر دولتی سراسر کشور را رتبه‌بندی خواهیم کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار