مدیر دبیرستان صابرین شاهد۲ در یادواره جرعه‌نوشان کوثر عشق گفت:

آشنایی با سبک زندگی شهدا، ایثار و بخشندگی را در جامعه امروز رواج می دهد

تهران (پانا) - مدیر دبیرستان صابرین شاهد2 با اعتقاد بر اینکه سبک زندگی شهدا، ایثار و بخشندگی را در جامعه انقلابی امروز رواج می‌دهد؛ برگزاری این یادواره‌ها را در زنده نگهداشتن نام و یاد شهدا بسیار موثر دانست.

کد مطلب: ۱۲۶۲۳۳۲
لینک کوتاه کپی شد
آشنایی با سبک زندگی شهدا، ایثار و بخشندگی را در جامعه امروز رواج می دهد

در حاشیه برگزاری مراسم یادواره جرعه نوشان کوثر عشق، مینو امیری؛ مدیر دبیرستان صابرین شاهد2 ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و میلاد با سعادت حضرت امام سجاد(ع) در گفت وگو با پانا اظهار کرد:«یادواره جرعه نوشان کوثر عشق، به مناسبت اعیاد شعبانیه و میلاد با سعادت حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام و روز جانباز با حضور خانواده شهدا، دانش آموزان شاهد و دبیران با رعایت پروتکل های بهداشتی در دبیرستان صابرین شاهد برگزار شد.»
وی افزود:«سبک زندگی شهدا، ایثار و بخشندگی را در جامعه انقلابی امروز رواج می دهد و برگزاری این یادواره ها در زنده نگهداشتن نام و یاد شهدا بسیار موثر است.»
امیری با اشاره به ایثار و فداکاری شهدا در راه اسلام و کشور اسلامی ایران گفت:«شهدا با ایثارگری و فداکاری های خود، بهترین و مناسب ترین الگو برای نوجوانان و جوانان این دوره و این مرز و بوم هستند. آنها خالصانه دفاع کردند، ایستادند، تا ایستادگی را به این نسل یاد دهند.»
مدیر دبیرستان شاهد صابرین با اشاره به شجاعت و روحیه شهادت طلبی شهدا، اظهار کرد:«شهدا همیشه زنده هستند. آشنایی و تاثیرپذیری از سبک زندگی آنها، ما را در داشتن جامعه ای انقلابی و ایثارگر و شجاع یاری می کند. اغلب دانش آموزان در این دوره از زندگی خود مشغول انتخاب ها و اهداف خود می شوند و گاهی نیز سردرگم می شوند؛ اما با یاری خواستن از شهدا می توانند راه درست را انتخاب کنند؛ چون شهدا زنده هستند و به آنها کمک خواهند کرد.»
در پایان مدیر دبیرستان صابرین شاهد ضمن تشکر از دانش آموزان فعال و انقلابی دبیرستان از خداوند منان موفقیت و زندگی سرشار از سلامتی به همراه انس با شهدا را برای همه آینده سازان میهن عزیزمان ایران، خواستار شد.

گفتنی است؛ در پابان مراسم، فضای مدرسه با اشعار زیبا در وصف حضرت ابوالفضل العباس و متحول شد و از طرف مدرسه، پذیرایی، هدایا و یادبودی به این مناسبت به دانش آموزان اهدا شد.

خبرنگار دانش آموز پانا؛ کوثر طباطبایی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار