معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش منطقه یک:

نمایشگاه مدرسه انقلاب فرصت مناسبی برای آشنایی نسل چهارم انقلاب با اهداف انقلاب اسلامی است

تهران (پانا) - معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش منطقه یک، برگزاری نمایشگاه مدرسه انقلاب را فرصت مناسبی برای آشنایی نسل چهارم انقلاب با اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی دانست.

کد مطلب: ۱۲۵۳۰۸۳
لینک کوتاه کپی شد
نمایشگاه مدرسه انقلاب فرصت مناسبی برای آشنایی نسل چهارم انقلاب با اهداف انقلاب اسلامی است
به مناسبت دهه فجر و شروع جشن‌های انقلاب اسلامی، دانش‌آموزان عضو اتحادیه انجمن‌های اسلامی مدرسه فرهنگ زهره هادی خان تهرانی غرفه ای از نمایشگاه مدرسه انقلاب با همکاری اکرم محجوری؛ کارشناس مسئول فعالیت‌های اردویی و فوق برنامه در اداره منطقه یک تهران دایر کردند.
فاطمه سید مومن؛ معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه یک با بیان هدف برگزاری نمایشگاه های مدرسه انقلاب گفت: هدف از برگزاری نمایشگاه های مدرسه انقلاب افزایش آگاهی نوجوانان نسبت به مبانی انقلاب اسلامی، ایجاد بصیرت و تقویت دشمن شناسی است.
وی افزود: برگزاری این نمایشگاه ها با معرفی الگوهای موفق در مسیر انقلاب اسلامی در جهت افزایش خودباوری و روشن کردن مسیر ایده پردازی برای نوجوانان و تبیین نقش نوجوان در تحقق عدالت اسلامی بسیار موثر است.
معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه یک در ادامه تصریح کرد: موضوع امروز غرفه مدرسه انقلاب در اداره آموزش و پرورش منطقه یک هنر و نوجوان است که به تبیین و آشنایی نوجوانان با هنرهای رسانه ای زمان انقلاب و مقایسه آن با فضای رسانه ای امروز می پردازد.
وی افزود:در این راستا یکی از برنامه های این نمایشگاه پرداختن به نقد فیلم ها و موسیقی های زمان انقلاب و مقایسه آن با موضوعات فیلم و موسیقی امروز ما در جهت یافتن وجه تمایز بین این دو است.
گفتنی است؛ ابوالقاسم حدادی، مدیرمنطقه، فاطمه سیدمومن، معاون پرورشی و تربیت بدنی، حمیدرضا مهربخش، معاون آموزشی مقطع ابتدایی و سایر مسئولین اداری از غرفه مدرسه انقلاب بازدید کردند و این برنامه مورد استقبال بازدیدکنندگان و میهمانان قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار