معاون پرورشی و تربیت‌بدنی منطقه یک:

برگزاری مانور یاوران انقلاب و برگزاری نمایشگاه مدرسه انقلاب توسط پیشتازان منطقه یک

تهران (پانا) - معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه یک عنوان کرد دانش‌آموزان پیشتاز این منطقه چه در مانور یاوران انقلاب و چه در برگزاری نمایشگاه‌های مدرسه انقلاب، واقعا پیشتاز بودند.

کد مطلب: ۱۲۵۵۲۷۷
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مانور یاوران انقلاب و برگزاری نمایشگاه مدرسه انقلاب توسط پیشتازان منطقه یک
فاطمه سید مومن؛ معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه یک ضمن تشکر از حضور پیشتازان در برنامه های گرامیداشت دهه فجر، گفت: دانش آموزان پیشتاز در برنامه نمادین مانور یاوران انقلاب در روز 12 بهمن با در دست داشتن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران به صورت منسجم و خودجوش آمدند و بار دیگر با هویت دینی و ملی خود در صحنه ای دیگر از انقلاب اسلامی حضور یافتند.
وی ادامه داد: دانش آموزان پیشتاز منطقه یک با عزمی راسخ در برگزاری نمایشگاه های مدرسه انقلاب هم دوش دیگر تشکل ها از جمله تشکل انجمن های اسلامی پیش قدم و پیشتاز بودند و دانش آموزان، همه با هم در قالب یاوران انقلاب، شور انقلابی آفریدند.
سید مومن با اشاره به نقش مهم رسانه گفت: پوشش اخبار و برنامه های دهه فجر مدارس منطقه توسط خبرگزاری پانا و خبرنگار دانش آموزان فعال منطقه و برگزاری ادامه کارگاه آموزشی خبرنگاران پانا از دیگر برنامه های سازمان دانش آموزی در دهه فجر بود.
معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه یک در تشریح برنامه‌های این سازمان در دهه فجر از برگزاری پویش یاوران انقلاب از دیروز تا امروز توسط دانش‌آموزان پیشتاز و همچنین برگزاری مسابقه نقاشی یاوران انقلاب از دیروز تا امروز برای هنرآموزان و کلیه علاقه مندان به زبان هنر در فضای مجازی خبر داد.
وی افزود: در بعضی مدارس این پویش در سبک خاطره گویی در قالب خاطرات یاوران انقلاب برای یاوران انقلاب نسل چهارمی اجرا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار