مدیر مجلس دانش‌آموزی شهرقدس:

ضرورت آغاز جهاد تبیین از مدارس

شهر قدس( پانا)- در دومین جلسه هم‌اندیشی مجلس دانش‌آموزی با مسؤلان آموزش و پرورش شهرستان قدس، مدیر مجلس دانش‌آموزی شهر قدس بر آغاز انجام جهاد تبیین از مدارس و جدی گرفتن آن تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۲۶۱۹۳۸
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت آغاز جهاد تبیین  از مدارس

دومین جلسه هم‌اندیشی هیئت رئیسه مجلس دانش‌آموزی با مسئولان آموزش و پرورش شهرستان قدس در اتاق شورای شهید باهنر اداره آموزش و پرورش شهرستان قدس برگزار شد. در این نشست که هیئت روسای مجلس دانش آموزی دختران و پسران در آن به طور همزمان حضور داشتند، درباره مسائل و چالش‌های مختلف ابعاد فضای مجازی و دانش‌آموزان و آسیب‌های فضای مجازی و فضای مختلط آموزش حضوری و مجازی به طور همزمان بحث و گفتگو شد.

محمد قمی، مدیر مجلس دانش‌آموزی پسران شهرستان قدس، در این جلسه به اصل جهاد تبیین از دیدگاه رهبر معظم انقلاب پرداخت و گفت: جوان مومن انقلابی از بستر نوجوان مومن و انقلابی می گذرد و اصل جهاد تبیین باید از مدارس دوره اول و دوم متوسطه آغاز شده و جدی گرفته شود.

همچنین در این جلسه علی امنی رئیس مجلس دانش‌آموزی تهران نیز با توجه به اهمیت کتاب و کتابخوانی در آگاهی بخشی و مشکلات فضای مجازی و جذابیت‌های استفاده از گوشی و فضای مجازی گفت: باید با توسعه و به روز‌رسانی کتابخانه‌های مدارس و تشویق دانش‌آموزان با معرفی کتاب‌های خوب مورد علاقه قشر جوان و نوجوان فضایی را ایجاد کنیم تا نشاط مطالعه را به زندگی نوجوان امروز آورده و لذت مطالعه را حس کند.

وی گفت: مسئولان و دانش‌آموزان آگاه باید با همکاری هم با معرفی کتاب‌های خوب و ایجاد انگیزه‌ و به روز‌رسانی کتابخانه‌های مدارس زمینه روی آوردن دانش‌آموزان به اصل کتاب و کتابخانه را فراهم کنند.

فاطمه مولایی، رئیس مجلس دختران هم در این جلسه به بسیاری از مشکلات یادگیری در فضای مجازی اشاره کر د و از نبود مشاور آموزشی و تربیتی در بسیاری از مدارس شهرستان گلایه کرد.

در این جلسه اکثریت اعضا به اتفاق نظر درباره پیگیری اوضاع تدریس بعضی دروس در فضای مجازی و برگزاری کلاس‌ها و کارگاه‌ها و سمینارها و همایش‌های تربیتی و آموزشی و جلسات مشاوره برای روش های مطالعاتی تشویق به مطالعه و کتابخوانی را از سوی آموزش و پرورش برای خانواده‌ها و دانش آموزان آنها خواستار شدند.

دراین جلسه مهدی چیوایی، معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش شهرستان قدس ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و تقدیر و تشکر از هیئت رئیسه مجلس دانش‌آموزی از پیشنهادها و مطالبات آنها استقبال کرد و به آنها یادآوری کرد که هرگز از پیگیری مشکلات دانش‌آموزان به عنوان نماینده آنها در چهارچوب و حریم ادب، اخلاق و قانون خسته نشوند.

دانش آموز خبرنگار: طاها علی‌محمدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار