امضا تفاهم‌نامه تأسیس مدارس استعدادهای درخشان در شهر قدس

شهر قدس (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان‌ قدس در حاشیه مراسم تقدیر از دانش‌آموزان، معلمین و معاونان برتر دبیرستان شاهد شهید کهن، از امضای تفاهم‌نامه تأسیس مدارس استعدادهای درخشان در شهرقدس خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۶۲۶۱۴
لینک کوتاه کپی شد
امضا تفاهم‌نامه تأسیس مدارس استعدادهای درخشان در شهر قدس

مراسم تجلیل از دانش‌آموزان برتر در امتحانات نوبت اول و منتخبین کادر تربیتی و آموزشی دبیرستان شهید‌کهن با حضور مدیر، معاونین و کارشناسان آموزش‌ و پرورش شهرستان قدس در سالن آمفی تئاتر شهید دهنو برگزار شد.

وحید محرمی، مدیر آموزش‌ و پرورش شهرستان قدس در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از زحمات معلمان، موفقیت ‌‌دانش‌آموزان را با توجه به شرایط کرونایی حاکم بر جامعه مدیون و مرهون زحمات و هدایت صحیح دبیران و خودساختگی و تلاش مضاعف خود دانش آموزان دانست.

مدیر آموزش‌ و پرورش همچنین از امضای تفاهم نامه تاسیس مدارس استعدادهای درخشان در شهرستان قدس برای سال تحصیلی آینده در دو مقطع تحصیلی متوسطه اول و دوم برای پسران و دختران خبر داد.

در ادامه مراسم رضا نجفی، مدیر دبیرستان شاهد شهید کهن ضمن عرض تبریک به مناسبت اعیاد شعبانیه گفت: این دبیرستان در بین مدارس شاهد پسرانه استان تهران از لحاظ نمره امتحانات نهایی توانست رتبه نخست را کسب کند که این امر بدون زحمات و تلاش های دبیران در شرایط کرونایی و آموزش های ترکیبی حضوری_مجازی، میسر نمی‌شد.

در ادامه اعضای گروه نوازندگان شاهد شهید کهن، با پوششی سنتی در سالن دهنو به صحنه رفتند و این گروه «ناوک مژگان» را به عنوان قطعه آغازین و سپس «ایران ای سرای امید» را در برنامه خود پیشکش مخاطبان کردند همچنین قطعه فاخر «ای ایران» به صورت تک نوازی ویالون توسط سپهر کتابی به اجرا درآمد؛ گفتنی است اجرای گروه نوازنگان با استقبال پرشور حاضران در سالن روبرو شد.

شایان ذکر است اشعاری در وصف حضرت ابالفضل (ع) توسط دانش‌آموز نمونه دبیرستان و داور مناظره ملی دانش‌آموزی امیرحسین افشانی به اجرا درآمد که با تمجید مسئولین و حضار همراه شد و در پایان از دانش‌آموزان و معلمین برتر و کادر تربیتی دبیرستان و همچنین جانبازان تقدیر و تشکر شد.

دانش‌آموز خبرنگار: امیرحسین افشانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار