مدیر اداره حفاظت محیط زیست ملارد:

حفظ محیط زیست، هدیه ما به آیندگان است

ملارد (پانا) - مدیر اداره محیط زیست ملارد در مراسم زنگ سبز در دبستان حاجیه خانم نوری گفت محیط زیست یک هدیه الهی است و امانتی است که ما باید در حفظ، نگهداری و تحویل آن به مردم آینده کوشا باشیم.

کد مطلب: ۱۲۶۱۴۰۹
لینک کوتاه کپی شد
حفظ محیط زیست، هدیه ما به آیندگان است

مهناز مدیریان، مدیر حفاظت محیط زیست ملارد در مراسم جشن درختکاری ضمن قدردانی از تلاش‌های آموزش و پرورش و دست‌اندرکاران این مراسم در ترویج فرهنگ درختکاری بیان کرد: نامگذاری پانزدهم اسفندماه به نام روز درختکاری، نشان‌دهنده اهمیت این موجود زنده در کیفیت زندگی انسانها است.

وی خطاب به دانش‌آموزان ادامه داد: درخت فواید بسیاری دارد، در روزگار کنونی که آلودگی هوا در شهرها، تبدیل به معضل شده، هوای آلوده را تصفیه کرده و هوای پاک را به ما هدیه می‌دهد.

مدیریان پیرامون فواید کاشت درختان و توسعه فضای سبز افزود: درخت، فضای اطراف ما را زیبا و سرسبز کرده و چوب آن در تهیه کاغذ و مداد و وسایل مصرفی انسان‌ها کاربرد زیادی دارد، همچنین برای تولید میوه، حفظ خاک و جلوگیری از سیلاب هم موثر است.

مدیر اداره حفاظت محیط زیست ملارد خاطرنشان کرد: محیط زیست امانت خداوند به ما است، باید از قطع درختان و آتش زدن آن‌ها جلوگیری کرده و با حفظ، نگهداری و توسعه فضای سبز، محیطی سالم و سرسبز به آیندگان هدیه دهیم.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار