مدیر دبستان بسیج ناحیه یک بهارستان:

آموزش حضوری، مهم‌ترین عامل یادگیری دانش‌آموزان ابتدایی است

بهارستان یک (پانا) - مدیر دبستان بسیج ناحیه یک بهارستان، آموزش‌ حضوری را مهم‌ترین‌ عامل یادگیری دانش‌آموزان ابتدایی دانست.

کد مطلب: ۱۲۵۶۸۹۹
لینک کوتاه کپی شد
آموزش حضوری، مهم‌ترین عامل یادگیری دانش‌آموزان ابتدایی است

پگاه ابوالحسنی مدیر دبستان بسیج ناحیه یک بهارستان، ضمن اشاره به شیوع کرونا و تعطیلی مدارس، اظهار کرد: آموزش نیمی از زندگی‌ دانش‌آموزان را شکل ‌می‌دهد و همزمان با شیوع ویروس‌کرونا و تعطیلی مدارس، آموزش‌های مجازی جای کلاس درس را گرفت و آسیب جدی به آموزش و تربیت دانش‌آموزان بخصوص دانش‌آموزان مقطع ابتدایی وارد کرد؛ زیرا مقطع ابتدایی نسبت به سایر مقاطع، آسیب پذیرتر است.

وی به مشکلات آموزش مجازی اشاره کرد و افزود: در دو سال اخیر، فضای مجازی بستر آموزش را فراهم کرده است؛ اما مشکلاتی مانند نبود امکانات برای ارتباط مستقیم میان دانش‌آموزان و معلم؛ بسیاری از دانش‌آموزان به دلیل مشکلات مالی نتوانستند در فضای مجازی تدریس را دنبال کنند که این مشکل موجب افت‌ تحصیلی آنان شده است.

ابوالحسنی ضمن اشاره به دانش‌آموزانی که از تدریس جا مانده‌اند، گفت: دانش‌آموزانی هستند که امکان خرید گوشی هوشمند را ندارند و ما‌ در حد توانمان، چند دستگاه تبلت برای آن‌ها فراهم کردیم و بسته‌های آموزشی در اختیار آنها قرار دادیم و شورای معلمان پیگیر وضعیت درسی دانش‌آموزان هستند؛ زیرا تنها هدف ما این است که هیچ دانش‌آموزی از آموزش‌ عقب نماند.

مدیر دبستان بسیج در پایان افزود: همه ما می‌دانیم که در کلاس درس حضوری امکان تعامل مستقیم معلم و دانش‌آموز وجود دارد و دانش‌آموز می‌تواند با تدریس‌ معلم ارتباط خوبی‌ برقرار کند که امسال با وجود حضوری بودن مدارس نتایج‌ خوبی از امتحانات ترم اول در دانش‌آموزان ابتدایی‌ دریافت کردیم و خوشبختانه افت تحصیلی‌ زیادی رخ نداد.

خبرنگار دانش‌آموز: مریم هاشمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار