مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان‌ غربی:

سازمان دانش‌آموزی عنصر تحقق سند تحول بنیادین در ساحت تربیتی است

ارومیه (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی فعالیت های سازمان دانش آموزی را عنصر تحقق سند تحول بنیادین در ساحت تربیتی عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۲۵۶۵۳۰
لینک کوتاه کپی شد
سازمان دانش‌آموزی عنصر تحقق سند تحول بنیادین در ساحت تربیتی است

جواد جنگی در نشست با رئیس سازمان دانش آموزی آذربایجان غربی در رابطه با فعالیت‌های این سازمان گفت: تحقق اهداف سند تحول بنیادین که مهمترین سند بالادستی آموزش و پرورش است در گرو عملکرد بخش‌های مختلف است. ساحت تربیتی یکی از مهم‌ترین بخش‌های این سند است و برای رسیدن به نقطه آرمانی در این مهم، سازمان دانش‌آموزی نقش اصلی را ایفا می‌کند.

وی گفت: امروز اگر از مباحث تربیتی غافل شویم، جامعه آینده مشکلات اجتماعی و فرهنگی متعددی را دچار خواهد شد، بنابراین فعالیت‌های پرورشی و تربیتی و فرهنگی از اولویت‌های مهم در آموزش و پرورش استان است و برای رسیدن به هدف که همان حیات طیبه است از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد. در این راه معاونین و مربیان پرورشی و تشکیلاتی یاری‌رسان تصمیم‌سازان خواهند بود.

جنگی در ادامه به نقش فعالیت‌های گروهی در شکل‌گیری شخصیت دانش‌آموزان اشاره کرد و گفت: فعالیت‌های تشکیلاتی و گروهی نیاز امروز جامعه به خصوص جامعه دانش آموزی و جوانان است، تشکیلات پیشتازان سازمان دانش آموزی با یک برنامه‌ریزی دقیق و حساب شده در طی سال‌های اخیر در مهارت‌آموزی و افزایش توانایی‌های اردویی و مشارکت‌پذیری دانش‌آموزان فعالیت‌های گسترده‌ای را انجام داده و انشاالله برای سال تحصیلی جاری نیز این برنامه‌ها گسترش یابند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار