معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی:

تدوین و تکمیل اطلس دانش‌آموزی مدارس ضروریست

ارومیه(پانا)- معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی گفت اطلس دانش‌آموزی مدارس باید به صورت کامل به روزرسانی، تدوین و تنظیم شود.

کد مطلب: ۱۲۵۷۰۵۵
لینک کوتاه کپی شد
تدوین و تکمیل اطلس دانش‌آموزی مدارس ضروریست

میر صادق جامعی در جلسه اجلاس روسای اموزش و پرورش استان افزود: با توجه به اینکه تعطیلی مطلق آموزش در هیچ شرایطی قابل توجیه نیست؛ می باید اطلس به روز دانش اموزی به ویژه در مدارس روستایی و هنرستان ها در راستای تصمیم گیری در ارائه الگوهای اموزشی متناسب در شرایط متفاوت کرونایی بطور کامل و جامع و تنظیم شود.

وی بیان کرد: باید تلاش شود با درک صحیح از آیات قرآنی دانش آموزانی پرسشگر، توانمند، جرات ورز، مومن و متعهد تربیت کرده و تحویل جامعه دهیم.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی ادامه داد: اهمیت دوره پیش دبستانی بیشتر از سایر دوره های تحصیلی است و به همین دلیل نظارت بر بحث نیروهای انسانی مقطع ابتدایی و محتوای آموزشی مستلزم دقت و حساسیت ویژه ای است.

وی با بیان اینکه امسال بر بحث مجوز و بکارگیری نیرو و محتوای اموزشی مهدکودکها هم اداره کل نظارت دارد گفت: لازم است که همکاران و مدیران مناطق در این زمینه دقت خاصی داشته باشند.

وی با بیان اینکه تا 15 اسفند ماه فرصت داریم تا جشنواره هویت کودکان ایرانی اسلامی برگزار شود گفت: پیشینه تاریخی ایران هویت ملی مارا تشکیل می دهد که این هویت ایرانی ها از چهار بعد حایز اهمیت است، قومی محلی و ایرانی بودن، اسلامی بودن و جهانی شدن در عصر جهانی .

جامعی افزود: نظارت مستمر برفعالیتهای آموزشی مربیان پیش دبستانی نیز لازم است و هر هفته پنجشنبه برای این مربیان کارگاه توانمندسازی برگزار می شود.

وی ادامه داد: جمعبندی اطلاعات مربوط به بازماندگان از تحصیل لازم است و برنامه های تحولی سند تحول بنیادین همچون طرح خوانا و طرح کارامد باید مورد توجه باشد.

جامعی ادامه داد: طرح کار امد طرح خود تکایی معلمان است و لازم است تا معلمان نسبت به آن اهتمام داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار