آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی بر مبنای مشورت و توانمند سالاری اداره خواهد شد

ارومیه (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی مدیریت در دوره جدید آموزش و پرورش استان را بر مبنای مشورت و توانمندسالاری عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۲۵۶۰۲۸
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی بر مبنای مشورت و توانمند سالاری اداره خواهد شد

جواد جنگی در دیدار با جمعی از مدیران مدارس ناحیه یک ارومیه در رابطه با نگاه آموزش و پرورش استان در دوره جدید گفت: بهره مندی از نظرات، پیشنهادات و انتقادات جامعه فرهنگیان و جامعه بزرگ نظام تعلیم و تربیت از اولویت ها و مبنای مدیریت آموزش و پرورش خواهد بود.

وی افزود: آموزش و پرورش استان باید به جایگاه واقعی خود در سطح کشور برسد؛ ارتقای شاخص های عمومی و اختصاصی استان در دو برنامه کوتاه مدت و بلندمدت در دستور کار قرار دارد و برای تحقق این مهم یک اراده همه جانبه مورد انتظار است.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی خطاب به مدیران مدارس ناحیه یک ارومیه گفت: ناحیه یک ارومیه یکی از مهم ترین و مؤثرترین بخش های آموزش و پرورش استان و کشور است، مدیران مدارس و متولیان امر در ناحیه یک ارومیه برای بازگشت جایگاه واقعی آن تلاش مضاعف داشته باشند.

جنگی گفت: توانمندسازی کادر اداری و انتصاب افراد مجرب به دور از حواشی در دستور کار داریم و از تلفیق افراد با تجربه و جوان و با انگیزه یک تیم مدیریتی توانمد را خواهیم داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار