اختتامیه سومین جشنواره عکس، گرافیک و نقاشی مدرسه برگزار می شود

تهران(پانا)- اختتامیه سومین جشنواره عکس، گرافیک و نقاشی مدرسه در اواخر اسفند ماه برگزار می شود؛ که در این مراسم، برگزیدگان در هر محور و به تفکیک مقاطع تحصیلی اعلام خواهند شد.

کد مطلب: ۱۲۶۰۵۹۱
لینک کوتاه کپی شد
اختتامیه سومین جشنواره عکس، گرافیک و نقاشی مدرسه برگزار می شود

به گزارش دبیرخانه سومین جشنواره عکس، گرافیک و نقاشی دانش آموزی مدرسه، این جشنواره در محورهای عکس (طبیعت، تبلیغاتی، معماری، داستانی) ، گرافیک (لوگو، پوستر، اینفوگرافیک، تصویرسازی مفهومی و طراحی کاراکتر) و نقاشی(دیجیتالی، سیاه قلم، مداد رنگی و آبرنگ) از تاریخ ۱۵ دی الی ۷ بهمن ماه ، اقدام به دریافت اثر کرد. دریافت آثار در بستر سایت رسمی جشنواره به آدرس www.madresefestival.ir انجام شد.

این جشنواره هم اکنون در مرحله داوری قرار دارد و اختتامیه این دوره جشنواره در تاریخ ۲۶ و ۲۷ بهمن ماه به صورت‌ مجازی برگزار شد.
در مجموع سومین دوره از این جشنواره ده هزار و سیصد و چهارده اثر دریافت شده است که شش هزار و هفتصد و بیست و سه اثر مربوط به محور عکس؛ که در چهار قالب طبیعت، تبلیغاتی، معماری و داستانی بوده است و هزار و ششصد و هفتاد و سه اثر مربوط به محور گرافیک که در پنج قالب لگو، پوستر، اینفوگرافیک، تصویرسازی مفهومی و طراحی کاراکتر و هزار و نهصد و هجده اثر مربوط به محور نقاشی که در قالب های آبرنگ، مداد رنگی، سیاه قلم و دیجیتالی بود.

تعداد کل نفرات شرکت کننده در این جشنواره ۱۹۴۴ دانش آموز از ۳۱ استان، ۱۹۶ شهر و روستا و از ۸۶۷ مدرسه مختلف در سطح کشور بوده است، که از این آمار ۱۵۵۸ نفر از آنها را دختران و ۳۸۶ نفر را پسران تشکیل داده اند.

*خبرنگار دانش آموز؛ محمد جواد نوائیان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار