بازگشت شور و نشاط به فضای مدرسه با اجرای موفق مانورهای «یاوران انقلاب»

تهران (پانا) - قائم مقام سازمان دانش‌آموزی ضمن تبریک ایام الله مبارک دهه فجر گفت دانش‌آموزان با برگزاری سلسله همایش‌های یاوران انقلاب با عنوان «پیشتازان فجرآفرین» که به پاس گرامیداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در سراسر کشور در حال انجام است، یک بار دیگر شور و نشاط را در فضای مدارس کشور زنده کردند.

کد مطلب: ۱۲۵۵۳۲۸
لینک کوتاه کپی شد
بازگشت شور و نشاط به فضای مدرسه با اجرای موفق مانورهای «یاوران انقلاب»

اسماعیل بحری زاده با اعلام این که مانورهای یاوران انقلاب متناسب با شرایط شیوع بیماری کرونا و با رعایت پروتکل های بهداشتی در بیش از 700 نقطه کشور به صورت حضوری و مجازی پیش بینی شده و در حال برگزاری می‌باشد، اظهار کرد: این مانور فرصت مناسبی است برای مرور آرمان‌های انقلاب اسلامی و امام راحل و همچنین بیعتی مجدد با مقام معظم رهبری(مدظله العالی) برای ادامه مسیر پر‌افتخار انقلاب و تحقق تمدن نوین‌ اسلامی که قله آمال و اهداف انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: یکی از تفاوت‌های مانور یاوران انقلاب امسال با سال‌های قبل، این است که برای اولین بار دانش‌آموزان و مربیان پیشتاز با نمادها، نشان‌ها و علائم جدید تشکیلاتی خود در این مانور حضور دارند.

بحری زاده افزود: اوج حضور حماسی و انقلابی دانش‌آموزان در مشارکت پرشور و شعور آنها در کنار مربیان و مدرّسان با لباس‌ها و نمادهای تشکیلاتی جدید در ویژه برنامه‌های باشکوه و سراسری یوم الله 22 بهمن‌ماه خواهد بود. قائم مقام سازمان دانش آموزی گفت: در شهرهایی که به دلیل شرایط کرونایی در وضعیت قرمز قرار دارند گروه‌های سرود پیشتازان سازمان با اجراهای زنده خیابانی سرودها و آهنگ‌های انقلابی در مسیرهای همیشگی راهپیمایی ۲۲بهمن آیین جشن پیروزی انقلاب را در کوچه‌ها و محله‌های شهرهای مختلف کشور برپا خواهند کرد.

بحری زاده با بیان این که برگزاری سلسله مانورهای یاوران انقلاب، از ابتدای ماه بهمن تا ۲۱بهمن‌ماه در تمام مدارس دارای تشکیلات دانش‌آموزی پیشتازان ادامه دارد، افزود: این مانور در مراکز استان‌ها و شهرستان‌ها با حضور نمایندگانی از پیشتازان، خبرنگاران دانش‌آموز و نمایندگان مجلس دانش‌آموزی در مکان مناسبی که توسط شورای برنامه‌ریزی در استان‌ها تعیین می‌شود، در حال برگزاری است.

وی خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان و مربیان عزیز امسال با اجرای برنامه‌های دهه فجر و مانورهای یاوران انقلاب، صحنه‌های زیبایی از حضور حماسی و انقلابی خود را به نمایش گذاشتند و آیین‌های باشکوه چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با شور و شعور انقلابی در حال برگزاری است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار