هنرستان کشاورزی مرکز پردیس تحقیقات و آموزش کشاورزی میاندوآب به بهره‌برداری رسید

ارومیه (پانا) - یک باب هنرستان شبانه‌روزی کشاورزی متعلق به مرکز پردیس تحقیقات و آموزش کشاورزی میاندوآب به مناسبت گرامیداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور مسوولان این شهرستان به بهره‌برداری رسید.

کد مطلب: ۱۲۵۵۲۶۲
لینک کوتاه کپی شد
هنرستان کشاورزی مرکز پردیس تحقیقات و آموزش کشاورزی میاندوآب به بهره‌برداری رسید

مدیر آموزش و پرورش میاندوآب، در این خصوص با بیان اینکه عجین شدن تکنیک با کشاورزی نیاز امروز منطقه ماست، گفت: هنرستان شبانه‌روزی کشاورزی به مساحت ۱۲هزار و ۳۷۰متر مربع با ۱۲کلاس درس، ۲واحد آزمایشگاه، ۲کارگاه آموزشی، یک کارگاه ماشین آلات، سایت رایانه، خوابگاه، سلف سرویس و نمازخانه آماده بهره‌برداری شده‌است.

بهروز تقی‌نژاد اضافه کرد: باید از تمام ظرفیت‌های شهرستان برای پیشبرد اهداف آموزشی استفاده و نیازهای واقعی منطقه را شناسایی کنیم تا در تربیت نیروی انسانی موفق عمل کنیم.

مدیر آموزش و پرورش میاندوآب، گفت: امسال در بخش هدایت تحصیلی و انتخاب رشته دانش آموزان، یک کار اساسی انجام گرفت و با زحمات ارزشمند مشاوران آموزش و پروش، دانش‌آموزان با توجه به استعدادهای فردی و نیاز جامعه به سمت رشته های مورد نیاز سوق داده شدند.

وی با بیان اینکه ۵۷درصد دانش‌آموزان به رشته‌های علوم پایه شامل ریاضی فیزیک، علوم تجربی و علوم انسانی و ۴۳درصد آنها نیز به رشته‌های فنی و حرفه ای و کاردانش هدایت شده‌اند، اظهار کرد: تنوع و افزایش رشته‌های مورد نیاز شهرستان را در دستور کار قرار داده ایم.

میاندوآب سالانه با تولید بیش از یک میلیون تن انواع محصولات کشاورزی و تولید سالانه بیش از ۱۰میلیون اصله نهال به عنوان قطب کشاورزی در کشور مطرح است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار