پیشتازان و اعضاى سازمان دانش آموزى نماد بارز انقلاب باورى و انقلاب یاورى به حساب مى آیند

ارومیه (پانا) - رییس سازمان دانش آموزى استان آذربایجان غربى پیشتازان و اعضاى سازمان دانش آموزى را نماد و الگوى بارز انقلاب باورى و انقلاب یاورى دانست.

کد مطلب: ۱۲۵۵۱۹۴
لینک کوتاه کپی شد
پیشتازان و اعضاى سازمان دانش آموزى نماد بارز انقلاب باورى و انقلاب یاورى به حساب مى آیند

حسین عباس زاده در آیین استانى مانور یاوران انقلاب که در منطقه کشاورز برگزار شد با اشاره به ارتباط فعالیت هاى اعضای سازمان دانش آموزى با آرمان هاى نظام و انقلاب گفت: تربیت اجتماعى یکى از مهمترین موضوعات نظام تعلیم و تربیت در بعد پرورشى است؛ دانش آموزان عضو تشکل پیشتازان و همچنین سایر بخش هاى سازمان دانش آموزى با بهره گیرى از آموزش ها و برنامه ریزى هاى دقیق این مجموعه در تحقق این آرمان نظام و انقلاب گامى فراتر از سایر دانش آموزان برداشته و در این راستا حرکت مى کنند.

هدف اصلی تشکیل گروه های پیشتاز ، تقویت توانمندی های فردی و گروهی دانش آموزان است و توانمند کردن هر یک از اعضای گروه برای بهتر زندگی کردن و ایجاد زمینه برای شکوفایی استعداد های جسمی ، فکری ، اجتماعی و مشارکت در تصمیم گیری های گروهی ، از دیگر اهداف این تشکل است.

رییس سازمان دانش آموزی استان آذربایجان غربی با تأکید بر اجرای تمام بعدها و فضیلت های پیشتازان در بین دانش آموزان گفت: تشکل پیشتازان در دوره جدید حیات خود با عنوان پیشگامان تمدن نوین اسلامی در حال فعالیت است ، 14 فضیلت از اهداف نظام تعلیم و تربیت برای اعضای این تشکل تعریف شده که مربیان و مدیران باید در آموزش و تحقق همه آن ها کوشش کنند تا جوانانی آگاه، توانمند و خوش فکر تحویل جامعه دهیم.

عباس زاده گفت: امروز مجموعه آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی از یک مدیر کل دانش آموز باور و دانش آموز محور بهره می برد که با یک برنامه ریزی دقیق نسبت به فعالیت های دانش آموزی پا به این عرصه نهاده و انشاالله با همت مدیران، مربیان و دانش آموزان در جهت ارتقاء شاخص های عمومی و اختصاصی استان ،یاری رسان وی خواهیم بود.

وی به سایر ارکان سازمان دانش آموزی نیز اشاره کرد و گفت: مجلس و مجمع دانش آموزی، خبرگزاری پانا و بخش های اقتصادی فعال در سازمان دانش آموزی هریک با مطالعات چندین ساله و اهداف بلند و کوتاه مدت در حال فعالیت هستند که مجلس دانش آموزی استان آذربایجان غربی یکی از پویاترین مجموعه های کشور بوده و همچنین در بخش خبرگزاری پانا نیز همیشه در بخش های مختلف تربیت خبرنگاران و تولید محتواهای اختصاصی و عمومی حرفی برای گفتن داشتیم.

عباس زاده گفت: همایش یاوران انقلاب امسال علی رغم شرایط کرونایی با حضور بیش از 5 هزار دانش آموز در سطح استان برگزار شده است، نمایش توانمندی های دانش آموزان در این همایش یک مانور از مهارت های پیشتازان است که برای هر شرایط از زندگی گروهی برنامه و راهکاری را برنامه ریزی کرده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار