مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی:

فرهنگیان طلایه داران انقلاب اسلامی هستند

ارومیه (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی با بیان اینکه فرهنگیان طلایه‌داران انقلاب اسلامی هستند، گفت تحول در جامعه از تحول در آموزش و پرورش نشأت می‌گیرد.

کد مطلب: ۱۲۵۵۰۸۷
لینک کوتاه کپی شد
فرهنگیان طلایه داران انقلاب اسلامی هستند

جواد جنگی در جشن دهه فجر انقلاب اسلامی که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در نمازخانه اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار شد؛ افزود: ایجاد آرامش در محیط کار با هدف انسجام و همدلی در پیشبرد اهداف نظام تعلیم و تربیت در دستور کار خواهد بود.

وی گفت: استان آذربایجان غربی دارای فرهیختگان بسیاری است که می توانند در ارتقا شاخص‌های آموزشی و پرورشی هم افزایی کنند.

جنگی ادامه داد: دهه فجر انقلاب اسلامی حاصل رشادت‌های جوانان بسیاری است که با ارزش ترین هستی خود را فدا کردند و ما مدیون همه شهدا هستیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با بیان اینکه فرهنگیان طلایه داران انقلاب اسلامی هستند؛ گفت: تحول در جامعه از تحول در آموزش و پرورش نشأت می گیرد.

وی اضافه کرد: تحقق حیات طیبه هدف غایی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است و حاصل آن تربیت انسان‌های مؤمن و متعهد به ارزش‌های ایرانی و اسلامی خواهد بود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان افزود: حیات طیبه در سایه توجه به بایدها و نبایدهای ارزشی جامعه اسلامی که منبعث از کلام الله مجید، بیانات ائمه اطهار و مطالبات رهبری از آموزش و پرورش تحقق می یابد.

وی اضافه کرد: تربیت جوانانی مومن که ایران را به قله های علم و دانش برسانند، منجر به خشنودی روح امام و شهدا خواهد شد.

جنگی ادامه داد: امروز دشمن با استحاله فرهنگی جوانان ما را مورد هجمه قرار داده‌ است و جنگ امروز جنگ رسانه ای و فرهنگی است؛ تنها راه کار استمداد از فرهنگ غنی ایرانی و اسلامی است.

گفتنی است اجرای سرود و برگزاری مسابقه و اهدا جوایز از برنامه های این مراسم بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار