مدیر آموزش و پرورش ملارد:

22 بهمن، روز اتحاد، همبستگی، اقتدار و سربلندی ملت ایران در برابر ظالمان جهان است

ملارد (پانا) - مدیر آموزش و پرورش ملارد، گردهمایی و اتحاد مردم ایران در روز ۲۲ بهمن را نمادی برای همبستگی و سربلندی ایران اسلامی در مقابل بیگانگان دانست و بر اهمیت گرامیداشت این روز توسط فرهنگیان و دانش‌آموزان تأکید کرد.

کد مطلب: ۱۲۵۵۲۴۶
لینک کوتاه کپی شد
22 بهمن، روز اتحاد، همبستگی، اقتدار و سربلندی ملت ایران در برابر ظالمان جهان است

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملارد از فرهنگیان، دانش آموزان و اولیای آنان به حضور پرشور در این راهپیمایی، همانند سال‌های گذشته دعوت کرد.

طیب رضایی‌فر این روز را روز اتحاد، همبستگی، اقتدار و سربلندی ملت ایران در برابر ظالمان جهان خواند و گفت: جشن ۴۳ سالگی انقلاب اسلامی نشان از پایمردی، همراهی و اقتدار ملت ایران دارد که قدر داشته‌های خود را دانسته و از آن محافظت می‌کنند.

وی به حضور پررنگ فرهنگیان و دانش‌آموزان در آیین‌ها و مراسم دهه فجر به ویژه راهپیمایی روز ۲۲ بهمن اشاره کرد و افزود: آموزش و پرورش به عنوان مهم‌ترین دستگاه فرهنگ‌ساز کشور همواره در همه عرصه‌های مهم و سرنوشت‌ساز در صحنه حضور پررنگ داشته است.

این مقام مسئول ضمن دعوت از فرهنگیان، دانش‌آموزان و اولیای آنان به حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن همانند سال‌های گذشته، تصریح کرد: با توجه به اینکه امسال نیز همانند سالهای گذشته راهپیمایی به صورت خودرویی خواهد بود، ۴۳ دستگاه اتومبیل از محل اداره آموزش و پرورش به راهپیمایان در مرکز شهرستان ملحق خواهد شد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملارد همچنین از پخش نوای الله اکبر از سیستم‌های صوتی مدارس در ساعت ۲۱ پنجشنبه ۲۱ بهمن ماه خبر داد و گفت: یکی از برنامه‌های ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی که نشان‌گر پشتیبانی مردمی از نظام جمهوری اسلامی است، بانگ تکبیر شامگاه بیست و یکم بهمن است و به همین منظور آوای دلنشین تکبیر از سیستم‌های صوتی مدارس طنین‌انداز خواهد شد.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار