مانور یاوران انقلاب نشانگر مهارت و دانش تشکیلاتى دانش‌آموزان پیشتاز است

ارومیه (پانا) - رئیس آموزش و پرورش منطقه کشاورز، مانور یاوران انقلاب را نشانگر مهارت و دانش تشکیلاتى دانش‌آموزان پیشتاز عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۲۵۵۱۹۲
لینک کوتاه کپی شد
مانور یاوران انقلاب نشانگر مهارت و دانش تشکیلاتى دانش‌آموزان پیشتاز است

علیرضا شهبازیان در آیین استانى مانور یاوران انقلاب که در منطقه کشاورز برگزار شد، در خصوص اجراى این مانور و اهمیت آن گفت: تشکل پیشتازان یکى از کامل‌ترین مجموعه‌هاى نظام تعلیم و تربیت در بعد پرورشى به حساب مى‌آید، فعالیت گروهى و تشکیلاتى و مهارت‌هاى مختلف و کاربردى این مجموعه منسجم، توانایى و مهارت‌هاى بزرگى را در اختیار دانش‌آموزان قرار مى‌دهد.

وى ادامه داد: مانور یاوران انقلاب نیز نشانگر مهارت، توانایى، دانش تشکیلاتى، وطن دوستى و مسئولیت پذیرى دانش‌آموزان پیشتاز است؛ اجراى این برنامه همه ساله از اولویت‌هاى آموزش و پرورش منطقه کشاورز بوده و خواهد بود.

رئیس آموزش و پرورش کشاورز گفت: انتقال مفاهیم انقلاب به نسل حاضر که زبان متفاوتى را دارا هستند، امروز هر چند سخت، اما وظیفه نظام تعلیم و تربیت و جامعه است، اجراى اهداف و ساحت‌هاى سند تحول بنیادین مى‌تواند یکى از مهمترین راهکارهاى تحقق این انتقال مفاهیم باشد.

شهبازیان در رابطه با فعالیت تشکل پیشتازان در منطقه کشاورز نیز گفت: منطقه کشاورز داراى بیش از ١٥٠٠ دانش آموز پیشتاز است، کسب رتبه‌هاى ملى و استانى توسط این دانش آموزان به لطف مربیان و مدیران توانمند از افتخارات این منطقه است؛ دانش آموز سحر غلامى منشى اول هیات رئیسه مجلس دانش آموزى و دانش آموز زهرا موسوى، نماینده مجلس دانش آموزى کشور نیز از دانش آموزان منطقه کشاورز هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار