همایش بزرگ یاوران انقلاب در خراسان‌شمالی برگزار شد

جشن انقلاب و دهه فجر دهه، همه خوبی‌ها و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی است

بجنورد (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌شمالی گفت جشن انقلاب و دهه فجر دهه، همه خوبی‌ها و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی است.

کد مطلب: ۱۳۴۵۹۹۶
لینک کوتاه کپی شد
جشن انقلاب و دهه فجر دهه، همه خوبی‌ها و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی است

ابوالقاسم اکبری با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای معلم و دانش آموز و شهید علمدار خراسان شمالی شهید رجبعلی محمدزاده در همایش یاوران انقلاب اظهار کرد: شما دانش آموزان آینده‌سازان نظام جمهوری اسلامی ایران هستید. جشن انقلاب و دهه فجر دهه همه خوبی ها و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی است.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی ادامه داد: آموزش و پرورش در راستای منویات مقام معظم رهبری و اهداف و ماموریت های نظام تعلیم و تربیت و در راستای اهداف بلند شهدا و امام راحل و رهنمودهای مقام معظم رهبری سیاست های ابلاغی خود را پیش گرفته است. تربیت تمام ساحتی اولویت ما و تقویت این حوزه نیز در دستور کار آموزش و پرورش است.

وی اضافه کرد: دهه فجر یادآور رشادت‌ها و دلاورمردی ها و شجاعت های ایثارگران و آزادگان است.این انقلاب به آسانی به دست نیامده خون های زیادی برای این انقلاب شکوهمند ریخته شده است. و به فضل الهی و با حضور پرشکوه شما دانش آموزان همراه با خانواده های گرامی تان در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت خواهیم کرد.

اکبری افزود: ۴۴ سال از عمر پر برکت انقلاب می‌گذرد. جمهوری اسلامی ایران امروز با عظمت و عزت و با رهبری امام راحل و مقام عظمی ولایت مسیر پر افتخار را پیش می رود و خار چشم دشمنان و عزت و سربلندی دوستان در جای جای دنیاست.

وی تصریح کرد: در حوزه هوافضا و تولید موشک، پهباد ها و نانو سلول های بنیادین، جمهوری اسلامی جزو پنج کشور است و در بعضی از حوزه‌ها حرف اول را می‌زند. بایستی قدر این انقلاب را بدانیم و بتوانیم در مسیر شهدا گام برداریم.

مدیر کل آموزش و پرورش با اشاره به برگزار شدن چشمگیر جشن تکلیف در استان عنوان کرد: احترام به پدر و مادر و معلمین را سرلوحه کار خود قرار دهیم. دختران گل من حجاب خود را قوی نگه دارند و پسران نیز در نماز اول وقت شرکت کرده و باورهای دینی را با حساسیت پیگیری کنند.

ایشان تاکید کرد: آینده کشور روشن است و با دستان شما عزیزان روزهای خوبی خواهیم داشت.

اکبری افزود: سازمان دانش آموزی استان در چارچوب اهداف و سیاست ها برنامه‌های خوبی را برگزار می کند و اخیرا" هم در شاخص های وزارت آموزش و پرورش، بین استان های کشور رتبه سوم را کسب کرده و ان شاء الله که بتوانیم سرباز خوبی برای نظام و خادم خوبی برای دانش آموزان و فرهنگیان باشیم.

مدیر کل آموزش و پرورش در پایان از حسین کنعانی رئیس امور فعالیت های دانش آموزی استان و مجموعه همکاران آنها به جهت همایش باشکوه یاوران انقلاب و مجموعه فعالیت ها تشکر کردند و ادامه دادند: باید در راستای مسیر نورانی شهدا حرکت کنیم و بتوانیم با اقتدار بیانات حضرت آقا را پیگیری کنیم.

خبرنگار: مرضیه سعیدی برجی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار