نغمه خسروی:

مانور یاوران انقلاب راه بازگرداندن شادی به مدارس است

جوادآباد(پانا) - معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش وپرورش جوادآباد، مامور یاوران انقلاب را بهترین راه بازگرداندن شادی به مدارس دانست.

کد مطلب: ۱۲۵۴۲۶۲
لینک کوتاه کپی شد
مانور یاوران انقلاب راه بازگرداندن شادی به مدارس است

نغمه خسروی معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش پرورش جوادآباد در گفت و گو با پانا بیان کرد: مانور یاوران انقلاب، بهترین فرصت برای بازگرداندن شادی دانش‌آموزان است. این مانور با حضور دانش‌آموزان پیشتاز که شگفتی‌آفرینان هستند انجام شد و نظم و خلاقیت گروهی در آن باعث شکوه هر چه بیشتر مانور شد.

خسروی در ادامه گفت: مانور یاوران انقلاب که همزمان با ۱۲ بهمن ماه و لحظه ورود امام به میهن در سال ۱۳۵۷ انجام شد، یادآور رشادت و ایستادگی مردم مقابل استبداد است و نسل جوان امروز با سرودهای ملی و مذهبی و اعتقادی در مانورها، انگیزه بخش جامعه در این روزها هستند.

معاون پرورشی جوادآباد ادامه داد: دانش‌آموزان، صدای رسای جامعه هستند. هرچقدر این نسل شادتر، باانگیزه‌تر و خلاق‌تر باشند، فعالیت اجتماعی گسترده‌تری خواهند داشت و روحیه مطالبه‌گری را کسب خواهند کرد.

خسروی در پایان این مانور‌ها را راه بالفعل درآوردن استعداد‌های بالقوه دانش‌آموزان دانست و اذعان کرد: این مانورها باعث دلگرمی نسل جوان و پذیرفتن مسئولیت‌های بزرگ در جامعه خواهند شد.

خبرنگار پانا: ملیحه خواری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار