دهه‌ فجر سرآغاز طلوع خورشید درخشان است

جوادآباد (پانا) - رئیس سازمان بسیج منطقه‌ جوادآباد به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، دهه‌ فجر انقلاب اسلامی را سرآغاز طلوع خورشید درخشان دانست.

کد مطلب: ۱۲۵۵۴۸۹
لینک کوتاه کپی شد
دهه‌ فجر سرآغاز طلوع خورشید درخشان است

قاسم جمالی رئیس سازمان بسیج منطقه جوادآباد در گفت و گو با پانا گفت: پیروزی انقلاب اسلامی و تشکیل نظام جمهوری اسلامی ایران یادآور روزهای حماسه و ایثار بزرگ‌مردان و شیرزنان غیور است، ملتی که در راه رسیدن به آرمان‌ها و خواسته های دینی و انقلابی ذره‌ای کوتاه نیامد و آثار این پیروزی حق بر علیه باطل نه فقط در کشور عزیزمان بلکه در زورآزمایی قدرت جهانی با کشورهای مسلمان و غیر مسلمان نیز وزیدن گرفت.

وی ادامه داد: چونان مردمانی که سالیان سال ظلم و ستم استکبار را تحمل کرده بودند دست در دست هم نهادند و دل‌های خفته به جوش آمد و گلبانگ مسلمانی خواب اهریمنان را بر آشفت.

جمالی افزود: دهه فجر انقلاب اسلامی سرآغاز طلوع خورشید درخشان انقلاب اسلامی و تبلور شکوه و عظمت نهضتی مبتنی بر تعالیم نبوی در عصر حاضر بوده که توانست حکومتی الهی را در سرزمین پاک ایران تثبیت کند.

رئیس سازمان بسیج بخش در رابطه با راهپیمایی ۲۲ بهمن بیان کرد: اکنون در سالروز بهار انقلاب اسلامی همه ما ضمن حضور پرشور در مراسم جشن‌های دهه فجر انقلاب اسلامی، بخصوص راهپیمایی عظیم 22 بهمن، همه اقشار مختلف و دلسوزان ایران اسلامی را به حضور گسترده در این راهپیمایی دعوت کرده و آمادگی خود را جهت خدمت در تمامی عرصه‌های مورد نیاز اعلام و دست در دست آحاد ملت تحت رهبری حضرت آیت الله خامنه‌ای حماسه‌ای دیگر را در برابر دشمنان اسلام و قرآن رقم زده و در پاسداری از آرمان‌های بزرگ امام عزیز و خون پاک و مطهر شهیدان از بذل هیچ چیز دریغ نخواهند ورزید و با توکل به خداوند، پرچم خونرنگ این نظام مقدس را به صاحب اصلی اش حضرت بقیه الله اعظم (عج) خواهند سپرد.

قاسم جمالی در خصوص وظیفه‌‌ ما در برابر انقلاب تصریح کرد: اکنون وظیفه ما انتقال شایسته این میراث گرانبها، ارزشها و باورهای‌مان به نسل‌های بعدی است یعنی انتقال باور حاکمیت بخشیدن به دین خدا و متلاشی ساختن قدرت های پوشالی، شیطانی و طاغوت.

وی خاطرنشان کرد: امروز در سایه حفظ و صیانت از ارزش‌ها و اصول مترقی انقلاب اسلامی شاهد پیشرفت و عزت روز افزون ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف هستیم که همه این دستاوردهای ارزشمند و گران‌سنگ را می‌توان نتیجه مجاهدت ملت ایران با توکل به خداوند و عنایت حضرت ولیعصر (عج) دانست.

خبرنگار دانش‌آموز: زهرا شرفی‌نیا

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار