انجمن اسلامی تشکل زبده‌پرور در بین دانش‌آموزان

دماوند(پانا)- یکی از اعضای انجمن اسلامی شهرستان دماوند گفت انجمن اسلامی از جمع‌های مومنانه و رفاقتی تشکیل شده است و ما نیاز به اجرای بهترین برنامه‌ها در این انجمن داریم.

کد مطلب: ۱۲۵۳۸۱۶
لینک کوتاه کپی شد
انجمن اسلامی تشکل زبده‌پرور در بین دانش‌آموزان

بیتا محمدکاظمی متولد ۱۳۸۴ در شهرستان دماوند و در یک خانواده مذهبی است که اهل روستای شهید پرور و خون‌گرم وادان است. در سال ۱۴۰۰ کاندید اتحادیه انجمن‌اسلامی شهرستان دماوند شده و با توجه به رای اکثریت توانسته نماینده قرارگاه شهری و استانی و مسئول هیئت انصارالمهدی دماوند شود.

محمدکاظمی در گفت و گو با پانا گفت: اتحادیه انجمن‌اسلامی از سال ۱۳۵۷ از جمع‌های مومنانه تشکیل شده وحالا که ۳۵سال از آن روزها می‌گذرد، مسئولیت این کار بر عهده ما قرار گرفته است و ما باید با بهترین برنامه‌ریزی این جمع‌های مومنانه و رفاقتی را مدیریت کنیم، و با زبده‌یابی و زبده‌پروری خودسازی‌ مفیدی برای خودمان و افراد جامعه داشته باشیم، البته برای طراحی و اجرای بهترین برنامه در انجمن اسلامی باید در هفت محور بسیار مهم با توجه به اهدافمان در دو بعد اختصاصی و عمومی فعالیت داشته باشیم.

‌محمدکاظمی در ادامه بیان کرد: دخترانی که از نظر پوشش،درسی،اخلاق از دیگران شایسته‌تر باشند انتخاب می‌شوند و در گروهی که برای آن‌ها تشکیل شده عضو شده‌اند مطالب: انگیزشی، علمی، قرآنی ارسال می‌کنند، و در هر مدرسه یک دفتر انجمن تشکیل شده تا دانش‌آموزانی که تمایل دارند در انجمن عضو بشوند.

وی در ادامه معاونین خود را معرفی کرد: ریحانه سعیدی نماینده قرارگاه شهری و معاون اتحادیه استان در دماوند و زینب ولی‌زاده معاون استان در دماوند هستند.

‌محمد کاظمی در صحبت‌های پایانی‌اش خاطرنشان کرد: همچنین برای دهه‌فجر با همکاری دانش‌آموزان و معاون پرورشی مدارس در دماوند، مدارس را تبدیل به نمایشگاه انقلاب کردیم.

خبرنگار دانش‌آموز: ریحانه سعیدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار