در گفت و گو با ‌خواهر اولین شهید تیپ‌ فاطمیون :

شهید با خون خود ولی زمان را یاری می‌کند

دماوند(پانا) - خواهر شهید مدافع حرم گفت برادر شهیدم، ‌اولین شهید تیپ‌ فاطمیون و شهید مدافع حرم در گلزار شهدای حضرت رقیه(س) دماوند است که با خون خود ولی زمان را به خوبی یاری کرد.

کد مطلب: ۱۲۵۴۴۴۷
لینک کوتاه کپی شد
شهید با خون خود ولی زمان  را یاری می‌کند

شهید محمد بشیر حسینی ۲۲ساله و متولد افغانستان بود که در سال ۱۳۹۵ در سوریه به فیض شهادت نائل شد. خواهر این شهید در گفت‌ و گو با پانا در رابطه با اخلاق برادر شهید خود گفت: محمد بشیر نسبت به پدر و مادر خیلی حساس و احترام خاصی برای آن‌ها قائل بود که متاسفانه کمتر در جوانان امروزی چنین حساسیت‌هایی دیده می‌شود، البته محمدبشیر مورد توجه همه اعضا خانواده بود، زیرا همیشه لبخند برلب داشت و مهربان و خوش‌برخورد بود.

وی ادامه داد: به دلیل اینکه موجب ناراحتی پدر و مادر نشود و آن‌ها با رفتنش به سوریه مخالفت نکنند به صورت پنهانی به سوریه اعزام شد و بعد از ثبت‌نام اعزامی‌های سوریه به خانواده اطلاع داد ولی مادر با رفتنش مخالفت کرد؛ اما با اصرار بسیار خودش قبول کردیم تا او هم به عنوان مدافع حرم حضرت زینب(س) شود، محمد بشیر اولین شهید تیپ فاطمیون و اولین شهید مدافع حرم در گلزار شهدای حضرت رقیه(س) دماوند ‌است.

وی بیان کرد: شهدا با خون خود ولی زمان خودشان را به خوبی یاری کردند؛ محمد بشیر ظهر روز شهادتش زمانی که مشغول راز و نیاز با معبودش بود آرام گریه می‌کرد و به دوستانش می‌گفت، من امروز آخرین نمازم را می‌خوانم و می‌دانم امروز شهید می‌شوم، همان‌گونه شد و فرشته زمینی ما به سوی خالق هستی پرکشید و به مقام شهادت نائل شد.

خبرنگار دانش‌آموز: یسنا سرگلزایی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار