تاریخی: دانش‌آموزان در نمایشگاه‌های مدرسه انقلاب روایتگری می‌کنند

نمایشگاه‌های دانش‌آموزی مدرسه انقلاب در بیش از ۶ هزار مدرسه برگزار می‌شود

تهران (پانا) - دبیرکل اتحادیه انجمن اسلامی دانش‌آموزان با بیان اینکه نمایشگاه‌های دانش‌آموزی مدرسه انقلاب در بیش از ۶ هزار مدرسه برگزار می‌شود، از اهمیت برگزاری این نمایشگاه‌ها گفت.

کد مطلب: ۱۲۵۲۸۶۸
لینک کوتاه کپی شد
تاریخی: دانش‌آموزان در نمایشگاه‌های مدرسه انقلاب روایتگری می‌کنند

حسین تاریخی در مراسم افتتاحیه نمایشگاه‌های دانش‌آموزی مدرسه انقلاب که صبح امروز در دبیرستان دوره دوم دخترانه نمونه دولتی عاشورا شهرری برگزار شد ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر اظهار کرد: می‌توان با برگزاری این برنامه‌ها یاد و خاطره شهدا را گرامی داشت. دهمین دوره نمایشگاه‌ها نوید بخش این است که این نمایشگاه‌ها در بیش از ۶ هزار مدرسه برگزار می‌شود.

وی افزود: آنچه در نمایشگاه‌های مدرسه انقلاب مدنظر است حضور دانش‌‌آموزان برای یادگیری مطالب مرتبط با انقلاب اسلامی است دانش‌آموزان با حضور در این نمایشگاه‌ها به حمایت از انقلاب می‌پردازند.

تاریخی ادامه داد: آنچه باعث شد انقلاب موفق شود، آنچه امروز اتفاق می‌افتد و آنچه در آینده صورت می‌گیرد در این نمایشگاه‌ها مدنظر است در این نمایشگاه‌ها دانش‌آموزان با مکتب سردار شهید سلیمانی نیز آشنا خواهند شد.

دبیرکل اتحادیه انجمن اسلامی دانش‌آموزان اشاره کرد: روایتگری و ذوق دانش‌‌آموزان در این نمایشگاه‌ها بسیار ارزشمند است آینده این انقلاب با حضور دانش‌آموزان به عنوان طلیعه داران انقلاب درخشان تر خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار