حسینی: بیانیه گام دوم انقلاب باید مطالبه اصلی جامعه شود

در دولت انقلابی عدالت محور و تحول گرای آیت الله رییسی، بیانیه گام دوم انقلاب مورد توجه قرار گرفته است/ ۷ توصیه بیانیه گام دوم مسئولیت همه ماست

تهران (پانا) - معاون پارلمانی ریاست جمهوری گفت واژه‌های بیانیه گام دوم انقلاب باید برای نوجوانان و بزرگترها تبیین شود این بیانیه باید گفتمان غالب و مطالبه اصلی جامعه شود.

کد مطلب: ۱۲۶۳۷۳۲
لینک کوتاه کپی شد
حسینی: بیانیه گام دوم انقلاب باید مطالبه اصلی جامعه شود

سیدمحمد حسینی مراسم رونمایی از مجموعه کتب چهل جلدی گام به گام؛ پیوست نوجوانانه بیانیه گام دوم انقلاب با بیان اینکه باید از اتحادیه انجمن اسلامی دانش‌آموزان تشکر کرد زیرا پذیرفته دانش‌آموزان را با مضامین بیانیه گام دوم انقلاب آشنا کند، اظهار کرد: در دولت انقلابی عدالت محور و تحول گرای آیت الله رییسی از روز اول بیانیه گام دوم انقلاب مورد توجه قرار گرفته و رونمایی از سند دولت نیز نشان از توجه به این بیانیه دارد.

حسینی افزود: در تدوین برنامه هفتم دولت نیز بیانیه گام دوم مورد نظر است ما اسناد بالادستی متعددی داریم اما این بیانیه از سوی خود مقام معظم رهبری تدوین شده و ایشان بر واژه واژه آن دقت کردند.

وی ادامه داد: واژه‌های بیانیه باید برای نوجوانان و بزرگترها تبیین شود این بیانیه باید گفتمان غالب و مطالبه اصلی جامعه شود.

معاون پارلمانی ریاست جمهوری گفت: دانش‌آموزان ندیدند که در جنگ چه فداکاری‌هایی صورت گرفته لذا باید بدانند کجا بودیم و به کجا رسیدیم تا به تمدن اسلامی که زمینه ساز ظهور است، برسیم.

حسینی اضافه کرد: هفت توصیه بیانیه که اقتصاد، علم و عدالت است، مسئولیت همه ماست باید روحیه انقلابی داشته باشیم که باید اجرا شود. در بحث علم و فناوری نیز باید به سمت قله حرکت کنیم.

وی با بیان اینکه باید براساس بیانیه بینش و بصیر خود را افزایش دهیم گفت: امروز روز جوان است ما باید برای داشتن الگو به سمت امامان برویم.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور با اشاره به ظلم و بی‌عدالتی در دنیا و وجود بحران معنویت، ادامه داد: با توجه به اینکه بیانیه گام دوم به عدالت و راستی و پیشرفت توجه دارد، حتما انسان‌ها با فطرت معنوی مجذوب آن می‌شوند.

حسینی به وضعیت ایران قبل و بعد از انقلاب اسلامی اشاره کرد و خطاب به دانش‌آموزان، گفت: به سادگی این سربلندی و عزت فراهم نشده است و این موضوع بار مسؤولیت شما را سنگین می‌کند. روحیه پرسشگری را هم باید در دانش‌آموزان ایجاد کنیم تا آنان مفاد و جزئیات بیانیه را مطالبه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار