حسین تاریخی:

مدرسه اولین نقطه جدی تحقق تمدن نوین اسلامی است

باید سهم دانش‌آموزان از بیانیه گام دوم استخراج شود

تهران (پانا) - دبیرکل اتحادیه انجمن اسلامی دانش‌آموزان مدرسه را اولین نقطه جدی تحقق تمدن نوین اسلامی دانست و گفت در این مسیر دانش‌آموزان می‌توانند ایفای نقش کنند. در بیانیه گام دوم ترسیم مسیر به طور مشخصی دیده شده و این بیانیه یک سند جدی در کشور است.

کد مطلب: ۱۲۶۳۷۴۲
لینک کوتاه کپی شد
مدرسه اولین نقطه جدی تحقق تمدن نوین اسلامی است

حسین تاریخی در مراسم رونمایی از مجموعه کتب چهل جلدی گام به گام؛ پیوست نوجوانانه بیانیه گام دوم انقلاب با بیان اینکه در طی چند سال اخیر که از پیام مقام معظم رهبری در چهل سالگی انقلاب می‌گذرد اتفاقات قابل قبولی را شاهد بودیم اظهار کرد: مجموعه اتحادیه با توجه به سوابق خود به جهت میدان داری فکری تلاش کرده سهم دانش‌آموزان را در بحث بیانیه استخراج کند.

تاریخی با بیان اینکه یکی از مخاطبان جدی بیانیه جوانان و نوجوانان هستند، ادامه داد: تلقی که از دانش‌آموزان در کشور می‌شود این است که این افراد افسران جدی جنگ نرم هستند.

دبیرکل اتحادیه انجمن اسلامی دانش‌آموزان بیان کرد: مسیر بیانیه، جدای تحقق اهداف انقلاب اسلامی، موضوع ایفای نقش این عزیزان در آینده انقلاب اسلامی است.

وی گفت: ما با توجه به نقش و سهم دانش‌آموزان در کشور به عنوان افسران جنگ نرم باید محیط مدرسه را گام دومی کنیم این مساله باید گام به گام اتفاق بیافتد.

تاریخی، مدرسه را اولین نقطه جدی تحقق تمدن نوین اسلامی دانست و افزود: در این مسیر دانش‌آموزان می‌توانند ایفای نقش کنند. در بیانیه گام دوم ترسیم مسیر به طور مشخصی دیده شده و این بیانیه یک سند جدی در کشور است.

دبیرکل اتحادیه انجمن اسلامی دانش‌آموزان ادامه داد: در مقدمه ورود به بیانیه گام دوم باید تلاش کنیم تصویر شفافی از متن بیانیه داشته باشیم. برای رفع ابهامات این بیانیه برای دانش‌آموزان تلاش کردیم به چکیده ای از نکات برسیم و آنان را احصا کنیم.

وی اضافه کرد: در این راستا تولیداتی داشته ایم و ۴۰ جلد کتابچه تولید شد که امروز از آنان رونمایی می‌شود.

گفتنی است حجت الاسلام و المسلمین محمدجواد حاج علی اکبری نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه نیز در این مراسم گفت: اقدام تحریر دانش‌آموزی بیانیه یک اقدام بسیار ارزشمندی است که باید دانش‌آموزان از آن بهره ببرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار