ایثار و فداکاری ادامه دارد

معلم فلاورجانی از روی تخت بیمارستان هم آموزش را تعطیل نکرد

فلاورجان (پانا) - آموزگار پایه سوم دبستان قدس فلاورجان با وجود بستری شدن دربیمارستان در بخش سی سی یو همچنان با انگیزه و پرتلاش در کلاس آنلاین در شبکه شاد مشغول تدریس است.

کد مطلب: ۱۲۵۱۱۸۸
لینک کوتاه کپی شد
ایثار و فداکاری ادامه دارد

الهام جوانمردی یکی از معلمان وظیفه شناس مدرسه ابتدایی قدس فلاورجان است که حتی در بیمارستان هم دست از تدریس برنداشته تا روند آموزش و یادگیری دانش آموزان دچار وقفه نشود و با وجود بیماری، تخت بستری خود را به کلاس درس تبدیل‌ کرده است.

این آموزگار پایه سوم دبستان پسرانه قدس از معلمان خرید خدمات آموزشی است که با وجود بیماری و بستری در بخش سی سی یو بیمارستان و شرایط دشوارش دست از تدریس نکشید و حاضر نشد که در شرایط دشوار بیماری حتی یک روز از کلاس مجازی خود فاصله بگیرد.

تاکنون چندین معلم شهرستان با وجود بستری شدن در بیمارستان به علت بیماری دست از تدریس برنداشته و تخت بستری خود را به محل آموزش دانش آموزان تبدیل کرده اند.

هزاران معلم باتجربه و دلسوز دیگرهمچون این معلم فلاورجانی در این مرز و بوم چه به صورت حضوری چه غیرحضوری مشغول به فعالیت آموزشی هستند که شرایط سخت شیوع کرونا ،ذره‌ای از تلاش و همت آنها را برای آموزش به دانش آموزان و پرورش نسلی توانمند و آینده ساز کم نمی‌کند و ما باید قدردان زحمات آنها باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار