کسب مقام اول شهر تهران در سی و نهمین مسابقات فرهنگی و هنری سال تحصیلی ۱۴۰۰- ۱۳۹۹

تهران ( پانا ) _ دانش آموزان باانگیزه و پرتلاش منطقه ۵ آموزش و پرورش شهر تهران در سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ موفق به کسب رتبه اول شهر تهران در سی و نهمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری شدند. این میزان از شور و اشتیاق دانش آموزان به ویژه در شرایط کرونایی کشور که تمام فعالیت های مدارس، از جمله فعالیت های پرورشی به شکل مجازی انجام می شد، قابل تقدیر و ستودنی است.

کد مطلب: ۱۲۰۹۸۲۶
لینک کوتاه کپی شد
کسب مقام اول شهر تهران در سی و نهمین مسابقات فرهنگی و هنری سال تحصیلی ۱۴۰۰- ۱۳۹۹

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی آموزش و پرورش منطقه ۵، یداله شهبازبیگی؛ مدیر آموزش و پرورش منطقه ۵، در سخنانی خطاب به معاونت پرورشی و تربیت بدنی منطقه گفت: یقینا افتخارآفرینی و درخشش فرهنگیان و دانش آموزان هنرمند منطقه نشانه استعداد و انگیزه و تلاش والای عزیزان و تلاشگران حوزه معاونت پرورشی و فرهنگی منطقه است و بر این باوریم که تمامی این موفقیت ها در سایه ایمان به خدا، تلاش و پشتکار و خودباوری فرهنگیان و دانش آموزان به دست آمده و در این راستا نقش مربیان پرورشی دلسوز و زحمتکش بر هیچ کس پوشیده نیست، بنابراین شایسته است شکرگذار الطاف حضرت باری تعالی و قدردان محبت‌های این عزیزان باشیم.

وی در ادامه ضمن تبریک به همکاران معاونت پرورشی و دانش آموزان شرکت کننده در مسابقات افزود: امیدوارم که این افتخار، نقطه عطفی در مسیر تحول و پیشرفت هنری و علمی فرزندان این خطه از ایران عزیزمان باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار