رئیس اداره سلامت شهر تهران در ویژه برنامه هوای پاک عنوان کرد:

نیروی انسانی سالم و شاداب می‌تواند حال خوب را به دانش‌آموزان انتقال دهد

تهران (پانا) - رئیس اداره سلامت شهر تهران معتقد است نیروی انسانی سالم وشاداب می‌تواند حال خوب را به دانش‌آموزان انتقال دهد و با این هدف ویژه برنامه روز هوای پاک برنامه‌ریزی شد.

کد مطلب: ۱۲۴۹۱۷۹
لینک کوتاه کپی شد
نیروی انسانی سالم و شاداب می‌تواند حال خوب را به دانش‌آموزان انتقال دهد

کارگروه تخصصی توانمندسازی مراقبین سلامت شهر تهران به مناسبت روز هوای پاک، ویژه برنامه ای با شعار «هوای پاک حقوق عامه، اراده ملی» را با حضور رئیس اداره سلامت و کارشناس سلامت شهر تهران و کارشناس مسئولان و کارشناسان سلامت مناطق ۱.۲.۳.۵.۸ در اردوگاه فرهنگی- تربیتی ابوذر و ارتفاعات دارآباد برگزار کرد.

منصور سیف؛ رئیس اداره سلامت شهر تهران ضمن تبریک ایام ولادت حضرت زهرا (س) و تشکر از کارشناس مسئولان کارگروه تخصصی توانمندسازی و مراقبین سلامت اهداف اصلی برنامه را نشاط وشادابی در بین همکاران و مراقبین سلامت دانست.

وی افزود: اگر نیروی انسانی سالم و شاداب باشد، می تواند حال خوب را به دانش آموزان انتقال دهد و روی مسئله تشکیل اتاق فکر در مناطق با حضور مراقبین سلامت تاکید کرد.
برنامه کارگاه آموزشی زیست محیطی، با حضور امیرحسین هدایتی مروج آموزشی منابع طبیعی استان تهران برگزار شد.
هدایتی ضمن اشاره به اولویت آموزش محیط زیست در حوزه سلامت بر فعال شدن اردوهای آموزشی مربوط به طبیعت و محیط زیست برای دانش آموزان تاکید کرد و برای ثبت نام دانش آموزان و مربیان در سامانه همیار طبیعت توصیه کرد.
وی در مورد درخت خرمالو اظهار کرد: این درخت بومی ضمن سازگاری با آب و هوای استان تهران نیاز به آبیاری متوسطی داشته و به آفات مقاوم است و در بستر انواع خاک‌ها حتی بسترهای خاک ضعیف و سنگلاخ رشد و ثمردهی خوبی دارد.
همچنین در ادامه برنامه با برگزاری کارگاه آموزش کوهپیمایی، با حضور حسن لطفی مسئول انجمن کوهنوردی آموزش و پرورش کشور، بسیار مورد استقبال شرکت کنندگان قرار گرفت.

لطفی در ادامه تصریح کرد: کوهنوردی یکی از لذت بخش ترین و پر طرفدارترین اشکال طبیعت گردی و در عین حال ورزشی چالش برانگیز و پر زحمت است که همزمان با لذتی وصف ناشدنی که از تماشای افق های باز به شما می دهد، به حفظ، بهبود سلامت فیزیکی و روحی به بهترین شکل کمک می کند و آموزش‌های لازم را در خصوص کوهنوردی ارائه می‌کند.

در پایان برنامه، بسته های آموزشی شامل بذر درختان جنگلی و بروشور راهنمای کاشت درخت خرمالوی بومی استان تهران بین شرکت کنندگان توزیع شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار