امام جمعه شهرستان خلیل آباد:

روشن‌فکر غربی نمی‌تواند مردم را بسیج کند

کاشمر(پانا)- امام جمعه شهرستان خلیل آباد گفت به حرف‌های روشن‌فکر نام‌های غربی نباید زیاد توجه کرد، چرا که این افراد همراه نظام انقلاب نیستند.

کد مطلب: ۱۲۴۷۶۳۴
لینک کوتاه کپی شد
روشن‌فکر غربی نمی‌تواند مردم را بسیج کند

حجت السلام و المسلمین علی ناهیدی امام جمعه شهرستان خلیل آباد در خطبه دوم نماز جمعه‌ گفت: عالم دینی می تواند مردم را بسیج کند زیرا مردم انقلاب کردند، مردم نظام شاهنشاهی را ساکت و نابود کردند، بنابراین روشنگر غربی نمی تواند مردم را بسیج کند روحانیت همواره پیشتاز و پیشگام در کنار مردم بوده و است، یعنی به حرف های روشن فکر نام های غربی نباید زیاد توجه کرد، چرا که این افراد همراه نظام انقلاب نیستند.

وی در ادامه گفت: مقام معظم رهبری می فرمایند؛ در مقابل کسانی که مقابل انقلاب می ایستند انقلاب چاره‌ای جزء ایستادن ندارد هرکسی در مقابل مردم، نهضت، رهبری و خون شهدا بایستد قطعاً نابود خواهد شد.

وی همچنین در ادامه با اشاره به فرا رسیدن شهادت حضرت ام البنین (س) و روز تکریم مادران و همسران شهدا، افزود: مادران و همسران شهدا سربازان گمنامی هستند که صبورانه راه عزیزان شهید خود را ادامه داده اند و همان نیمه پنهان ماه هستند که در حقیقت نیمه روشن آن شهدا بودند.

ناهیدی با بیان اینکه مادران شهدا، ام البنین های عصر حاضر و الگوی مناسبی برای تربیت نسل آینده و مادران امروز ما هستند، گفت: بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری در میان جمع ما اول شهدا و دوم خانواده شهدا شفاعت می کنند و می توان جایگاه شهدا را برای مادران و همسران شهدا هم قائل شد.

خبرنگار: ابوالفضل مودب

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار