امام جمعه کاشمر:

رعایت حجاب توسط کارکنان‌ دولتی مطالبه مردم است

کاشمر(پانا)- امام جمعه شهرستان کاشمر گفت امروزه رعایت حجاب توسط کارکنان‌ دولتی و شرکتی، مطالبه مردم است و دولت‌ها در اجرای قانون حجاب تاکنون مثل بخش‌های اقتصادی و فرهنگی کوتاهی کرده‌اند باید به مردم اجازه بدهند تا در این موضوع به مسئولین تذکر دهند.

کد مطلب: ۱۲۹۲۴۱۷
لینک کوتاه کپی شد
رعایت حجاب توسط کارکنان‌ دولتی مطالبه مردم است

حجت السلام و المسلمین جواد طاهری در خطبه دوم با اشاره به سالگرد قیام خونین مردم مشهد مقدس در مسجد گوهرشاد و قتل عام شدن مؤمنین در اعتراض به کشف حجاب اجباری توسط رضاخان، اظهار کرد: در آن زمان مردم بخاطر اجباری شدن بی حجابی قیام کردند امّا با توجه به اینکه حجاب دستور دین است متأسفانه امروزه مردم بخاطر اجباری شدن حجاب، اعتراض می کنند و الان بنا بر این است که به دستور اسلام عمل بشود و بایستی مانند حضرت ابراهیم و اسماعیل تسلیم اسلام باشیم.

وی با بیان اینکه ستاد عفاف و حجاب یکی از زیر مجموعه های ستاد امر به معروف و نهی از منکر است، گفت: بارها مردم کاشمر به ما تذکر داده اند که وضعیت حجاب این شهرستان مطلوب نیست و برای رفع این مشکل یک دعوت عمومی یا تشکلی راه اندازی کنید. حتّی محجّبه های کاشمر مطالبه شان بر این است که قصد خرید یک مانتوی مناسب برای خودشان را دارند امّا می گویند در بازار پیدا نمی شود.

امام جمعه کاشمر تصریح کرد: در فضای مجازی از زمانی که دولت به ادارات ابلاغ کرده، کارکنان و مجامع عمومی مانند: فروشگاه ها و شرکت های کارخانه جات که مجوز از نظام دارند حداقل حجاب شان را رعایت کنند این افراد در واقع الگوی مردم هستند امروزه رعایت حجاب توسط کارکنان‌ دولتی و شرکتی، مطالبه مردم است و دولت‌ها در اجرای قانون حجاب تاکنون مثل بخش های اقتصادی و فرهنگی کوتاهی کرده‌اند باید به مردم اجازه بدهند تا در این موضوع به مسئولین تذکر بدهند.

طاهری در ادامه به بیان کرد: مردم از این به بعد اگر مشاهده کردند که فرزندانشان در محل ادارات، بازار و کارخانه ها مشغول به کار هستند ولی نسبت به حجاب آنها توجه ای نیست حتماً به ستاد امر به معروف گزارش دهید تا به ستاد عفاف و حجاب منتقل کنند و آنها نیز به مدیر آن حوزه تذکر دهند.

خبرنگار دانش آموز: ابوالفضل مودب

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار