امام جمعه بجنورد:

موجودیت رژیم صهیونیستی محصول اتاق فکر نظام استکبار است

بجنورد (پانا) - نماینده ولی فقیه در خراسان‌شمالی و امام‌جمعه با اعلام انزجار از استکباران جهان اظهار کرد موجودیت رژیم صهیونیستی ، محصول اتاق فکر نظام استکبار است تا جهان اسلام را تهدید کند.

کد مطلب: ۱۲۷۴۷۲۸
لینک کوتاه کپی شد
موجودیت رژیم صهیونیستی محصول اتاق فکر نظام استکبار است

حجت‌الاسلام رضا نوری در خطبه های این هفته نماز جمعه بجنورد اظهار کرد: کشورهای استکبار جهانی از جمله آمریکا، انگلیس و فرانسه صهیونیست ها را از کل جهان جمع کردند چرا که آنان نژادپرست، خبیث و بی رحم نسبت به مسلمانان هستند، این غده سرطانی و این حزب را در قلب کشورهای اسلامی فلسطین تشکیل دادند.

وی با بیان اینکه زمانی که جمعیت یهودی ها به ۳۰ درصد رسید و هفت درصد از اراضی این کشور را خریداری کرده بودند افزود: به یکباره سازمان ملل این کشور را تقسیم کرد و ۵۶ درصد از اراضی این کشور را به یهودیان داد و ۴۶ درصد باقی مانده در اختیار مسلمانان ماند ، آنان اراضی را به زور گرفتند.

حجت الاسلام با بیان اینکه دلارها و کمک های استکبار جهانی به سمت اسرائیل سرازیر شد افزود: آرام آرام بعد از فلسطین جنوب لبنان را نیز گرفتند و به سمت دیگر کشور ها حرکت کردند تا در قلب کشورهای اسلامی تفرقه و اختلاف ایجاد کنند.

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) برای جلوگیری از پیشرفت اسرائیل در کشورهای اسلامی آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز جهانی قدس نامیدند اظهار کرد: روز قدس جلوی پیشروی ها را نیز خواهد گرفت چرا که مردم مسلمان به یاری فلسطینان شتافتند و فلسطینی ها نیز به مقاومت امیدوار شدند.

امام جمعه بجنورد در بخش دیگری از سخنانش روز کارگر را تبریک گفت و افزود: هم اینک باید حرمت کارگران را نگه داریم چرا که چرخه تولید و کار به دست آنان می چرخد و از مسوولان خواست تا توجه بیشتر به قشر زحمت کش کارگر داشته باشند و افزود: باید سر موقع حقوق کارگران پرداخته و حرمت آنان حفظ شود.

وی در ادامه ضمن تبریک روز معلم نیز اظهار کرد: مسیر تعلیم و تربیت مقوله مهم و حساسی است که به دست معلمان شکل می گیرد، این مسیر بدون عشق غیر ممکن است.

حجت الاسلام نوری افزود: معلمان برای تعلیم و تربیت باید معیار داشته باشند که بهترین معیار قرآن کریم، آموزه های دینی است.

وی با بیان اینکه معیار کار تربیتی را قرآن و دین قرار بدهید عنوان کرد: بعضا اسنادی که جهان غرب ماند سند ۲۰۲۰ را مورد توجه قرار می دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار