به مناسبت روز پرستار

"سفید پوشان صبور" ایران قدردان شماست

تهران(پانا)- به مناسبت ولادت با سعادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار، به منظور ارج نهادن به مناسبت های ملی و مذهبی و در راستای تقویت روحیه سپاسگزاری و رشد اجتماعی دانش آموزان، نمایندگان دبیرستان فرزانگان ۴ منطقه ۱۳ در بیمارستان بعثت از کادر درمان تشکر و قدرادنی کردند.

کد مطلب: ۱۲۳۷۶۱۷
لینک کوتاه کپی شد
"سفید پوشان صبور" ایران قدردان شماست

دانش آموزان عضو تشکل های دانش آموزی فرزانگان ۴ منطقه ۱۳ به همراه مدیریت دبیرستان و اعضای محترم کمیته فرهنگی انجمن اولیاء و مربیان به مناسبت روز پرستار، به پاس قدردانی از پرستاران و کادر درمان در بیمارستان بعثت تهران با شور و شعف حضور یافتند.
دانش آموزان، روز پرستار "سالروز میلاد اسوه صبر و مهربانی" را به سفید پوشان صبور، صمیمانه تبریک گفتند و از کادر درمان خصوصا مادر یکی از دانش آموزان به نام فاطمه زهرا توکل که در بیمارستان بعثت، سر پرستار بخش زنان هستند؛ به پاس زحمات این عزیزان در دوران بحران کرونایی که خالصانه و در ازای سلامتی جامعه، جان خود را در طبق اخلاص نهاده اند با اهدای گل و هدیه تقدیر کردند و همچنین یاد و خاطره شهدای مدافع سلامت را گرامی داشتند.
در این میان پرستاران با پیام های محبت آمیز و توصیه هایی در مورد بیماری کووید ۱۹ در این دیدار از دانش آموزان خواستند که کرونا را جدی بگیرند و تاکید کردند اگر چه این توصیه‌ها بارها و بارها از سوی رسانه‌ها، مسئولان، کادر درمان و سایر منابع گفته شده، اما تا زمانی که حتی بخش اندکی از مردم نسبت به این مسئله بی توجه اند، سایه این ویروس بر سلامت ما و اطرافیانمان سنگینی خواهد کرد؛ انشالله با کمک همدیگر و رعایت پروتکل بهداشتی، تزریق واکسن و از همه مهمتر محدود کردن روابط اجتماعی غیر ضروری، بار سنگینی که بر دوش جامعه پزشکی گذاشته شده را سبک کنیم.
* درسرزمین خاطره ها آنان که خوبند همیشه سبزند و آنان که محبت ها و دوستی ها را بر قلبشان برافراشتند همیشه به یاد می مانند*

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار