مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج سمنان:

ایران اسلامی توان داخلی فراوانی دارد

سمنان (پانا) - مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج با بیان اینکه راه نجات کشور در امید بستن به آمریکا و اروپا نیست، گفت ایران اسلامی توان داخلی فراوانی دارد. ملت نیز همیشه آماده است و در دفاع از مردم لحظه‌ای تردید و غفلت وجود ندارد.

کد مطلب: ۱۲۴۳۶۴۸
لینک کوتاه کپی شد
ایران اسلامی توان داخلی فراوانی دارد

حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا تویسرکانی روز پنجشنبه در تجمع گرامیداشت نهم دی و روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، در میدان شهید مطهری شهر سمنان، نهم دی را حماسه الهی دانست و افزود: مردم در مسیر و در دفاع از ولایت قیام کردند و وحدت ملی، جانی دوباره گرفت.

وی، حرکت عظیم 9 دی را حماسه ای از سوی آسمان و با عنایت سیدالشهدا دانست و تصریح کرد: مردم بار دیگر به ندای رهبر خود لبیک گفتند و خروش مردم در سراسر ایران علیه دشمنان شکل گرفت.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج با بیان اینکه باید برای ارتباط با کشور بیگانه، مرزبندی داشته باشیم، تشریح کرد: باید با بیگانه و دشمن مرزبندی مشخصی را داشته باشیم و طبق فرموده قرآن نباید به دشمن اعتماد کنیم.

حجت الاسلام تویسرکانی با عنوان این مطلب که دشمن کارش دشمنی کردن است، افزود: دشمن سخن و حرکتش بر اساس دشمنی است و هیچ گاه به نفع ما اقدامی را انجام نمی دهد؛ هر گاه به دشمن اعتماد کردیم، آسیب دیدیم. ما با همه مذاکره می کنیم اما نباید به هیچ کسی اعتماد کنیم چون دشمن قابل اعتماد نیست.

وی با تاکید بر اینکه ما در برابر دشمن باید کاملا آماده باشیم، خاطرنشان کرد: رزمایش های اخیر نیروهای مسلح کشورمان نشان از قدرت نظامی ما دارد و به دشمنان یک پیام دارد که اگر دست از پا خطا کنید، نابود خواهید شد؛ چرا که نیروهای مسلح نمی گذارند آسیبی حتی به یک ایرانی وارد شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج در ادامه با اشاره به اینکه دشمن برنامه‌ریزی کرد تا وحدت ملت را بشکند اما حرکت مردمی در نهم دی در مسیر ولایت، به وحدت ملی جانی دوباره داد، گفت: ملت ما با ۹ دی نشان دادند که با بصیرت هستند و در تمام بزنگاه‌ها پشتیبان ولی فقیه و اسلام خواهند بود.

وی با عنوان این مطلب که وحدت مردم و برائت از دشمنان همراه با ولایتمداری، برای عبور از مشکلات، رسیدن به آرامش و پیشرفت انقلاب اسلامی لازم است، یادآور شد: ضرورت رسیدن به سعادت، خوشبختی، ثروت و رفاه از زبان قرآن کریم وجود دو رکن وحدت و مرزبندی با دشمنان است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج با بیان اینکه فتنه همانند قتل است، بیان کرد: در قرآن آمده است که فتنه همانند قتل است و گناهی بسیار بزرگ که قابل بخشش نیست؛ فتنه عامل وحدت شکنی است و باعث شد در سال 88 آبروی نظام اسلامی مخدوش شود.

حجت الاسلام تویسرکانی با اشاره به ایجاد بصیرت مردمی گفت: در سال 88 یک بصیرت بزرگ در کنار نام مبارک سیدالشهدا خلق شد؛ این امام حسین(ع) بود که در سال 88 به فریاد مردم ایران رسید و اگر سیدالشهدا نبود، نامی از انقلاب اسلامی باقی نمانده بود.

وی همچنین با بیان اینکه وحدت میان مردم زمینه ساز رشد و تعالی است و بر اساس قرآن و سیره اهل بیت(ع) از تفرقه و کینه میان یکدیگر باید دوری کرد، گفت: گفتمان سازی مفاهیم قرآنی توسط مقام معظم رهبری، یکی از مولفه های ایجاد بصیرت در میان مردم و جامعه است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج در پایان با اشاره به تحریم های حداکثری ۱۲ ساله دشمنان علیه ایران اسلامی یادآور شد: مطالبات مردم و فشار اقتصادی زیاد است، ولی با وحدت، دستگیری از مستضعفین و کمک های مومنانه می توان از این بحران عبور کرد. البته مسئولان نیز باید در نوکری به مردم از یکدیگر سبقت بگیرند؛ زیرا بنا به فرموده مقام معظم رهبری، راه نجات از این وضعیت، نوکری و خدمت به مردم است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار