تعداد مراقبین سلامت و اتاق‌های بهداشت در قرچک مطلوب نیست

قرچک (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک گفت وجود اتاق‌های بهداشت و مراقبین سلامت در مدارس به ویژه مدارس ابتدایی ضروری و با اهمیت است، زیرا موجب افزایش سواد بهداشتی در مدارس و خانواده‌ها می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۴۰۵۷۲
لینک کوتاه کپی شد
تعداد مراقبین سلامت و اتاق‌های بهداشت در قرچک مطلوب نیست

مراسم افتتاحیه اتاق بهداشت آموزشگاه گل نرگس و امام حسن‌مجتبی(ع) با حضور رضا داورزنی مدیر آموزش و پرورش، مهدی دهقانی معاون پرورشی و تربیت بدنی و حسین باقری کارشناس مسئول ارزیابی عملکرد برگزار شد.

رضا داورزنی مدیر آموزش و پرورش قرچک ضمن تقدیر از اقدامات سید مجتبی هاشمی مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران و الهه حسن‌پور معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در خصوص افتتاحیه اتاق های بهداشت تشکر کرد و گفت: وجود اتاق‌های بهداشت و مراقبین سلامت در مدارس به ویژه مدارس ابتدایی ضروری و بااهمیت است؛ زیرا موجب افزایش سواد بهداشتی در مدارس و خانواده‌ها می‌شود. متاسفانه تعداد مراقبین سلامت و اتاق های بهداشت مطلوب نیست و نیازمند ارتقا در تعداد و کیفیت اتاق های بهداشت و مراقبین سلامت هستیم.

وی تاکیدکرد: از مراقبین سلامت و مدیران مدارس انتظار داریم که در راستای تقویت اتاق های بهداشت به صورت جدی اقدام کنند، چرا که پیشگیری و توجه به پروتکل‌های بهداشتی تنها راه برون رفت از بحران کرونا می باشد.

خبرنگار دانش آموز: پریماه جعفری نیک‌پی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار