مدیرکل آموزش و پرورش شهرستانهای تهران:

سلامت جسمی و روانی رابطه نزدیکی با هم دارند

ملارد(پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش شهرستانهای تهران در افتتاحیه همزمان اتاق بهداشت آموزشگاه ایران(۲) با مدارس استان، بر اهمیت حفظ سلامت جسمانی و ارتباط تنگاتنگ آن با سلامت روانی دانش‌آموزان تأکید کرد.

کد مطلب: ۱۲۴۰۳۹۵
لینک کوتاه کپی شد
سلامت جسمی و روانی رابطه نزدیکی با هم دارند

آیین افتتاحیه اتاق بهداشت آموزشگاه ایران (۲) آموزش و پرورش ملارد بصورت ویدئوکنفرانس، با حضور مدیرکل آموزش و پرورش شهرستانهای تهران، معاون تربیت‌‌بدنی‌ و سلامت و مسئولین آموزش و پرورش ملارد برگزار شد.

سید مجتبی هاشمی، مدیرکل آموزش و پرورش شهرستانهای تهران، ضمن اشاره به اهمیت حفظ سلامت جسمی دانش‌آموزان، به نقش کلیدی مراقبین سلامت در بالا بردن سطح سلامت جسمی و رابطه معناداری که با سلامت روانی دانش‌آموزان دارد، تأکید کرد و افزود: بدون شک، اگر جسم انسان سالم باشد، روح و روان او هم تحت تأثیر قرار می‌گیرد.

الهه حسن‌پور، معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره‌کل آموزش و پرورش شهرستانهای تهران نیز، ضمن تأکید بر اهمیت نقش مراقبین سلامت در ارتقا سطح سلامت دانش‌آموزان گفت: لازم است مراقبین سلامت موارد بهداشتی لازم در دوران کرونا را به دانش‌آموزان بیاموزند تا شاهد ریشه‌کن شدن این ویروس در سراسر کشور باشیم.

طیب رضایی‌فر، مدیر آموزش و پرورش ملارد، هم با بیان اینکه مراقبین سلامت، حافظان سلامت دانش‌آموزان در مدارس هستند، گفت: دانش‌آموزان، آینده‌سازان کشور هستند و سلامت آن‌ها، زیربنای سلامت جوامع آینده است، بنابراین باید راه‌های پیشگیری از بیماری و حفظ تندرستی را به آن‌ها آموخت.

در این مراسم از مراقب سلامت، کادر آموزشگاه ایران(۲) و سفیران سلامت برتر مدرسه تقدیر شد.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار